امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۵۰:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در پی انتشار یک خبر در راه ملت؛

جوابیه بیمارستان امام سجاد یاسوج به گزارش خبری صبح زاگرس/ دیگ آب گرم بیمارستان باید تعویض شود/رفع مشکل تا اوایل هفته آینده

جوابیه بیمارستان امام سجاد یاسوج به گزارش خبری صبح زاگرس/ دیگ آب گرم بیمارستان باید تعویض شود/رفع مشکل تا اوایل هفته آینده

پس از انتشار گزارشی از وضعیت نامناسب سیستم خنک کننده در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس روابط عمومی این بیمارستان جوابیه ای را برای این پایگاه خبری ارسال کرده است.

راه ملت:

،پس از انتشار گزارشی از وضعیت نامناسب سیستم خنک کننده در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج ( اینجا کلیک کنید) در سایت روابط عمومی این بیمارستان جوابیه ای را برای این پایگاه خبری ارسال کرده است.

 

مسئول محترم سایت تحلیلی – خبری

سلام علیکم

احتراما با توجه به درج خبری با عنوان "خنک کردن بیماران با پنکه و بادبزن در بیمارستان امام سجاد(ع)" در تاریخ 12 مرداد95 در سایت تحت مدیریت شما، توضیحاتی در پی می آید که خواهشمندیم در صفحه اول سایت درج گردد.

1.سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان امام سجاد(ع) به صورت مرکزی و ترکیبی از چیلرهای جذبی،دیگ آب گرم و برج خنک کننده بوده و از زمان تاسیس بیمارستان در سال 1379 راه اندازی شده است. در سال 1393 و با توجه به فرسودگی و افت کارایی این سیستم، تصمیم به تعمیر اساسی آن گرفته شد. به همین منظور چیلرهای جذبی و برج خنک کننده با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال کاملا تعویض گردید ولی دیگ آب گرم بر اساس نظر کارشناسان شرکت تعمیر کننده  مشکل خاصی نداشت و در سیستم باقی ماند. .برای بهبود تهویه و ایجاد هوایی مطبوع تر،در ادامه حدود 80 اگزوز فن  نیز برای ساختمان درمانی خریداری و نصب شد تا هوایی مطبوع تر برای بیماران و پرسنل فراهم آید. در 2 سال اخیر هم این سیستم در فصلهای سرما و گرما به خوبی دمای مورد نیاز بخش ها را تامین کرده است.

2)امسال و با شروع فصل گرما،سیستم خنک کننده بیمارستان نیز طبق معمول در مدار کار قرار گرفت ولی بعد از یک ماه  کارشناسان تاسیسات متوجه نقص سیستم شدند.بعد از بررسی مشخص شد که اشکال از دیگ آب گرم است  و امکان تعمیر آن توسط تاسیسات بیمارستان وتعمیرکاران هم استانی مقدور نیست.لذا با شرکت انحصاری سازنده تماس گرفته شد و آنها نیز بعد از اعزام کارشناسان خود  به این بیمارستان و بررسی دیگ ذکر شده  اعلام کردند که باید دیگ را جهت تعمیر به محل کارخانه در شهر همدان انتقال دهند. بعد از انتقال دیگ به کارخانه سازنده  و بررسی های انجام شد، اعلام شد که تعمیر دیگ  چه از نظر مالی و چه از نظر کارکردی مقرون به صرف نیست و باید دیگ جدیدی بر اساس مشخصات و فضای سیستم خنک کننده خریداری و نصب گردد. لذا با پیگیری رئیس بیمارستان و مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان  جهت تامین اعتبار فوری ،استعلام خرید دیگ آب گرم در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار شد.

شرکت برنده استعلام نیز اعلام کرد با توجه به ابعاد بزرگ و اختصاصی این  دیگ آب گرم(دیگ استوانه ای با طول 4 متر و قطر 2 متر) ،حدود یک ماه برای ساخت  آن زمان لازم است.با توجه به اورژانسی بودن وضعیت بیمارستان و پیگیری های انجام شده توسط مسئولین بیمارستان ، مقرر گردید که شرکت  مذکور  که در حال ساخت  دیگ  دیگری بر اساس سفارشات  دریافت شده قبلی بوده است با آن مرکز سفارش دهنده به توافق برسد و  با توجه به شرایط اورژانسی بیمارستان و تسریع در روند کار، دیگ در حال ساخت را برای سیستم خنک کننده بیمارستان امام سجاد(ع)  به اتمام برساند.با این روند و اعلام شرکت سازنده، اوایل هفته اینده، دیگ مذکور به بیمارستان فرستاده خواهد شد و به امید خدا در اواسط هفته آینده نصب  و راه اندازی می شود.

لازم به ذکر است  از زمان وجود این مشکل و جهت کاستن از شدت گرمای موجود، تعدادی کولر نیز در بعضی بخش ها نصب شده است ولی در بعضی بخش ها نیز به دلیل منع قانونی پروتکل های کنترل عفونت، امکان نصب کولر وجود نداشته است.

3)مدیریت بیمارستان امام سجاد(ع) ،ضمن عذر خواهی از همه بیماران،همراهان بیمار و پرسنل محترم بیمارستان به دلیل مشکل پیش آمده  در چند روز اخیر،همه تلاش خود را در جهت رفاه و آسایش و خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف این سامان به کار خواهد گرفت.

 

روابط عمومی بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج

 

انتهای پیام/200

منتشر شده در :2016/08/03 - 05:08|شناسه خبر: 29091 684 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه