امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۲۸:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شرمندگی مدیرکل ارشاد کهگیلویه وبویراحمد از اصحاب فرهنگ و رسانه در محضر معاون وزیر

شرمندگی مدیرکل ارشاد کهگیلویه وبویراحمد از اصحاب فرهنگ و رسانه در محضر معاون وزیر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: توزیع ناعادلانه اعتبارات صدمات زیادی را به زیرساخت های فرهنگی این استان وارد کرده است.

راه ملت:

،رضا دهبانی پور در دیدار با علی اضغر کار اندیش معاون توسعه مدیریت وزارت ارشاد دولت یازدهم به بیان مشکلات استان در توسعه زیر ساختها فرهنگی و توسعه ای اشاره کردو  گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل موقعیت توپوگرافی در محرومتی کهنه و تاریخی به سر می برد که نیازمند توجه وافر دولت است.

 

توزیع ناعادلانه اعتبار صدمات زیادی به استان زده است

وی با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد استانی با پتانسیل های متعدد و بیشمار است که باید بیشتر از دیگر مکانها به آن توجه شود، بیان کرد:توزیع نشدن اعتبارات به صورت عادلانه صدمات زیادی را به این استاد وارد کرده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: متأسفانه به دلیل نبود بودجه عمرانی سرویس دهی به برخی مناطق مستعد استان که از ظرفیت بالای برای توسعه فرهنگی برخودار هستند صورت نگرفته است.

 

شرمنده اصحاب فرهنگ استان هستم

دهبانی با بیان این موضوع که در این چند ساله آنچنان که باید و شاید برای توسعه فرهنگی استان نتوانسته ایم کار بکنیم که شرمنده اصحاب فرهنگ و رسانه هستیم،خاطر نشان کرد: در استان شرایطی منحصر به فرد داریم  و به این شرایط در دیدار با مسئولان عالی رتبه اشاره داشته ایم ولی  آنچنان که باید و شاید توجه ای به آن نشده است.

 

وی به راکد ماندن بیشتر پروژه های عمرانی این نهاد نیز اشاره کرد و افزود: پروژه های عمرانی این نهاد به دلیل نداشتن بودجه عمرانی هنوز نیمه کار رها شده اند.

 

حقوق کارکنان این نهاد خرج یک هفته آنها را نمی دهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان به حقوق و مزایای کم کارکنان این نهاد اشاره داشت و گفت: حقوق کاکرنان این نهاد حتی کفاف خرج آنان را برای یک ماه نمی دهد و حتی از دیگر ادارت استان از آن که فکرش را بکنیم هم کمتر است.

 

دهبانی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد استعدادهای بزرگ و خوبی در کشور دارد که باید بر روی آنان توجه کرد،ابراز داشت:برخی از شهرستانهای این استان که مهد هنرمند پروری در استان و حتی کشور هستند حتی یک متر زیرساخت فرهنگی برای هنرمندان خود ندارند.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

منتشر شده در :2016/08/03 - 08:08|شناسه خبر: 29093 540 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه