امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۹:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادداشت /

ردپای تاجگردون اصل ثابت حاشیه‌ها در استان

ردپای تاجگردون اصل ثابت حاشیه‌ها در استان

اگر اینگونه به این قضیه نگریسته شود و مورد هجمه و فحاشی جریان انحصار طلب قرار نگیریم اصولا ردپای تاجگردون اصل ثابت حاشیه ها در این سالهای اخیر در استان بوده است قطعا امامان جماعت نمایندگان ولی امر در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانها می باشند

راه ملت:

مصطفی جوزانی

قصد یادداشت نویسی در رابطه با این موارد را نداشتم و نکاتی که در ادامه قصد بیان آنها را دارم دغدغه روزمره شهروندان گچسارانی و هم استانی ها و هرآنچه که مهم در زندگی آنان خوانده می شود با توجه به مشکلاتی که گریبانگیر استان کهگیلویه و بویراحمد است و ازهمه مهمتر با توجه به شناختی که از مسائل سیاسی و اشخاص دارند، نبوده و نیست.
اما سوالاتی که در گوشه و کنار و گه گاهی در فضای مجازی و رسانه ای مطرح می شود، نیاز به پاسخگویی و به اصطلاح روشنگری دارد.
۱- یکی از سوالاتی که این روزها طرح می شود، جدای از زمان و مکان، عملکرد دور جدید نمایندگی تاجگردون و مدیران وی می باشد یا اینکه آیا انتقادها از وی منصفانه است؟
بدیهی است پاسخگو در هر مقامی که باشد اگر اندک اطلاعی از اوضاع و احوال شهر و استان داشته باشد متوجه چربش هیاهو و فریاد بر عملکرد می شود بنابراین کلا نیازی به نظر مثبت یا منفی ندارد. دور قبل تصدی وی هم برنامه های بلند مدت و هم کوتاه مدت یا به نوعی دهان پرکن را به آینده یعنی این دور ارجاع می داد که باید کمی جلوتر رفت و نظر قطعی را خود مردم در اواخر هشت ساله وکالت ایشان بدهند البته منصفانه و بدون سیاه نمایی عملکرد ایشان را با منصب رئیسی کمیسیون برنامه و بودجه می سنجیم یا به اصطلاح میرشکار می سنجیم که در این صورت اسمها و رسمها کلاهی بیش بر سر مردم نبوده و نیست.
در ادامه ضعف عیان مدیران وی نیازی به آشکارنمایی ندارد و نیازی به نمره و امتیازهم نداشته، و قطعا خود تاجگردون هم به این مهم آگاه است اما بحثی که مطرحه، وعده و وعیدهایی است که وی قبل از انتخابات در جذب آرا افراد و طوایف آنها داشته که این امر به مثابه تیغی دولبه برای او باقی خواهد ماند.
۲- بحث مهم دیگری که سوال مهم فضای مجازی است و نظرات و تحلیل های زیادی را همراه خود داشته، اختلافات مابین شهردار و نماینده یا شوراست؟
قطعا اختلافات مابین شورا و شهرداری در همه ادوار امری طبیبعی است که شامل اختلافات سلیقه ای نماینده و شهردار هم خواهد شد اما به این معنی نیست که هرکس خود را منتسب به جریان فکری نماینده بداند این اجازه را داشته باشد که در بحث عزل و نصب شهردار دخالت و اظهار نظر کند و این را همه باید بدانیم وتاجگردون و هم طرفداران وی باید به خود بقبولانند که اقتدار و مدیریت قوی شهردار در پروسه مدیریت شهری باعث دوچندان شدن موفقیتش از منظر هوادارانش شده است.
۳- شاید خبر دیگری که این روزها بحث روز محافل سیاسی، رسانه ای استان است تقابل پنهانی است که مابین تاجگردون و امام جمعه گچساران حجت الاسلام حجازی شکل گرفته است!!
اگر اینگونه به این قضیه نگریسته شود و مورد هجمه و فحاشی جریان انحصار طلب قرار نگیریم اصولا ردپای تاجگردون اصل ثابت حاشیه ها در این سالهای اخیر در استان بوده است قطعا امامان جماعت نمایندگان ولی امر در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانها می باشند که نه درد زر دارند و نه حتی درد زور(شما بخوانید قدرت)! نماینده به جای گوش فرادادن و نشستن پای مطالبه به حق امام جمعه در اقدامی عجیب با کش دار کردن مسئله در فضای رسانه ای و هیاهوهای تاریخ مصرف گذشته نوعی دهان کجی به این مطالبات که خواسته مردم هم به دور از جنجالهای سیاسی و احساسی است، می باشد.

منتشر شده در :2016/08/05 - 07:08|شناسه خبر: 29119 549 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه