امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۲۱:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

خبرهای خوش نماینده بویراحمد برای این شهرستان

از این پس پروازهای عصرگاهی را نیز در این فرودگاه خواهیم داشت و هواپیماهای مختلف در فرودگاه یاسوج فرود و پرواز خواهند داشت.

راه ملت: نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از عملیات اجرایی در کیلومتر ۲۴ خط آهن یاسوج به اقلید خبر داد.

به گزارش بویرنیوز،  غلام‌محمد زارعی در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: رشد اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر بسیار خوب بوده است که استحقاق بیشتر شدن را دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا بیان کرد: یکی از سیاست‌های نظام ایجاد عدالت و توازن در توسعه و ایجاد شرایطی برای برخورداری همه آحاد کشور است.

زارعی ادامه داد: اگر پایه بودجه درست تنظیم شود و حق ما بر اساس نیازهای واقعی ادا شود می‌توانیم به جایگاه خوبی برسیم.

وی بیان داشت: امروزه پایه بودجه ما در جایگاه معقولی قرار گرفته و این استان در زمینه‌های مختلف در اعتبارات به خصوص در اعتبارات عمرانی خوب دیده شده است.

زارعی تصریح کرد: سهم کهگیلویه و بویراحمد در اعتبارات عمرانی در گذشته ناچیز بود که با رایزنی‌های انجام گرفته پایه بودجه ملی ارتقاء پیدا کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا افزود: سهم اعتبارات متمرکز کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته با ۱۰ تا ۱۲ سال گذشته برابری می‌کرد.

وی ادامه داد: اعتبارات ملی ما در سطح کشور به دو درصد رسیده که افزایش چشم‌گیری در این خصوص شاهد هستیم.

زارعی در ادامه به اقدامات انجام گرفته در طول سال جاری و سال گذشته در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: تطویل باند فرودگاه یاسوج یکی از کارهای بزرگی است که به رونق این شهرستان و استان کمک زیادی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فرودگاه یاسوج در یک زمین ۴۰۰ هکتاری واقع شده است، افزود: از این پس پروازهای عصرگاهی را نیز در این فرودگاه خواهیم داشت و هواپیماهای مختلف در فرودگاه یاسوج فرود و پرواز خواهند داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا یکی از کارهای مهم را پروژه خط آهن یاسوج به اقلید برشمرد و گفت: اکنون کار زیرسازی و ابنیه در کیلومتر ۲۴ این پروژه در حال انجام است و اولین انفجار نیز برای بازگشایی در این پروژه انجام شده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته به میزان یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع عملیات زیرسازی و آسفالت در معابر روستایی این شهرستان صورت گرفت.

منبع

منتشر شده در :2016/09/03 - 10:09|شناسه خبر: 29494 746 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه