امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۶:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

راه ملتاسپورت گزارش می‌دهد /

بازی نفس گیر نفتی‌ها / نفت گچساران در امیدیه مهار شد + حواشی داغ

بازی نفس گیر نفتی‌ها / نفت گچساران در امیدیه مهار شد + حواشی داغ

تیم‌های نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران از ساعت ۱۴ امروز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که در ‌‌نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود نفت امیدیه به پایان رسید.

راه ملت: کبنااسپورت

< class="clearbox mb8">
<>

تیم‌های نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران از ساعت ۱۴ امروز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که در ‌‌نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود نفت امیدیه به پایان رسید.

به گزارش کبنااسپورت، تیم نفت امیدیه در بازی قبلی خود با تیم شهر باران به نتیجه صفر بر صفر رسید، تا بعد از برد هفته ۱۱ یک ناکامی دیگر را تجربه کند. foot

در مقابل تیم نفت و گاز گچساران در خانه با نتیجه یک بر یک در مقابل برق نوین متوقف شد تا بعد از مدت‌ها در خانه باز متوقف شود.

بررسی نقاط ضعف و قدرت دو تیم: شاگردان هرمزی با ۱۴ گل زده و ۹ گل خورده از نظر دفاعی عملکرد بدی نداشته‌اند اما باید در خط حمله باید بهتر عمل کنند. این تیم با ۵ برد ۴ تساوی و ۲ باخت وضعیت قابل قبولی در جدول دارد.

در مقابل شاگردان یزدی که به نوعی شگفتی ساز جام حذفی هم هستند، با ۲۰ گل زده و ۵ گل خورده آمار خوبی در خط حمله و دفاع خود دارند. این تیم با ۵ برد ۴ تساوی و ۲ باخت وضعیت خوبی در جدول دارد.

آمار تیم نفت امیدیه در خانه: این تیم از ۵ بازی خود ۳ برد و دو تساوی داشته است و عملکرد خوبی در خانه داشته است.

آمار تیم نفت و گاز گچساران در بیرون از خانه: این تیم از ۴ بازی خود دو مساوی یک باخت و یک برد داشته است. این تیم در بازیهای خارج از خانه ضعیف عملکرده است و باید به فکر عملکرد بهتری در بازیهای خارج از خانه باشد.

هر دو تیم با ۱۹ امتیاز و فقط بخاطر تفاضل گل در رده‌های سوم و پنجم بودند. تیم نفت امیدیه در رده ۵ و نفت و گاز در رده ۳ است هر دوتیم برای برد پا به میدان مسابقه گذاشتند و برد در این بازی برای هر دو تیم با توجه به هم امتیاز بودن در اولویت قرار داشت.

اظهارات یزدی قبل از بازی / چاره‌ای به جز تن دادن به برنامه‌های غلط فدراسیون نداریم

داریوش یزدی در خصوص بازی نفت و گاز گچساران در مقابل نفت امیدیه گفت: در گروه نفت و گاز گچساران در حال‌ حاضر ۷ تیم مدعی صعود هستند.
وی افزود: روی نقاط ضعف و قوت تیم نفت امیدیه که آشنایی خوبی روی آن داریم در این یک هفته کار کردیم.
سرمربی نفت و گاز گچساران با بیان اینکه این تیم با آمادگی کامل برای کسب ۳ امتیاز به امیدیه می‌رود ادامه داد: تیم نفت گچساران به این ۳ امتیاز نیاز دارد و این ۳ امتیاز می‌تواند در ادامه مسابقات خیلی به ما کمک کند و از این رو با تلاش بازیکنان برای شکست نفت به امیدیه خواهیم رفت.
داریوش یزدی گفت: در حالی که ما دو بازی دیگر تا نیم فصل در گروه خودمان داریم اما گروه‌های دیگر تا آن زمانی که ما در گروه‌مان به نیم فصل می‌رسیم در گروه‌شان دو بازی از دور برگشت خود را هم انجام داده‌اند.
یزدی با اشاره به اینکه این بی‌برنامگی نتیجه بی‌ثباتی و بی‌برنامگی در فوتبال است افزود: مطمئن هستم در ‌‌نهایت این گروه متضرر خواهد شد ولی چاره‌ای به جز تن دادن به برنامه‌های غلط فدراسیون نداریم.

 از شعار تند تماشاگران تا درگیری تماشاگران و کادر فنی / دخالت نیروی انتظامی

به گزارش کبنااسپورت، بازی دو تیم نفت گچساران و امیدیه در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با نتیجه ۲ بر یک به سود نفت امیدیه به اتمام رسید.

تیم نفت گچساران در دقیقه ۴۳ با گل مرتضی حیدری پیش افتاد، اما بازی که بارندگی شدید همراه شد نیز رنج بازیکنان دو تیم را مضاعف کرد که در ‌‌نهایت «نبی‌ الله اسدی» و «عبدالکریم شاوردی» از بازی اخراج شدند تا تیم نفت گچساران ۹ نفره بازی را ادامه دهد.

< class="news-paraphs">

بنا بر این گزارش، تیم امیدیه از این فرصت نهایت استفاده را برد و در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود نفت امیدیه به پایان رسید. در حین بازی تماشاگران دو تیم علیه هم به شدت شعار می‌دادند و اعتراض به نحوی داور علت بر مزید شد تا تماشاگران و کادر فنی دو تیم نیز به درگیری لفظی رو بیاروند، این مسئله نیز با دخالت نیروی انتظامی به سرانجام رسید و یکی از تماشاگران تیم «نفت گچساران» دستگیر شد. داریوش یزدی سر مربی تیم نفت گچساران و حبیبی سرپرست تیم نیز به شدت از وضعیت داوری و میزبانی تیم نفت امیدیه گلایه و انتقاد کردند.

منتشر شده در :2016/12/01 - 03:12|شناسه خبر: 30174 790 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه