امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۲۴:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حضور متخصص شهری در شورای شهر یاسوج/طایفه گرایی آفت انتخابات شورا

حضور متخصص شهری در شورای شهر یاسوج/طایفه گرایی آفت انتخابات شورا

آخرین روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره پارلمان شهری یاسوج همزمان با سراسر کشور به اتمام رسید. راه ملت، مهندس بهنام عباس نژاد کارشناس ارشد معماری از دانشگاه علوم تحقیقات،در ساعات پایانی اخرین روز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا در ستاد انتخابات شهرستان،واقع فرمانداری بویراحمد حاضر شد. عباس نژاد در جمع خبرنگاران […]

آخرین روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره پارلمان شهری یاسوج همزمان با سراسر کشور به اتمام رسید.
راه ملت، مهندس بهنام عباس نژاد کارشناس ارشد معماری از دانشگاه علوم تحقیقات،در ساعات پایانی اخرین روز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا در ستاد انتخابات شهرستان،واقع فرمانداری بویراحمد حاضر شد.

عباس نژاد در جمع خبرنگاران هدف خود را از ثبت نام در این کارزار انتخاباتی، تلاش در جهت بهبود فضا و مبلمان شهری، ارتقاء سلامت مالی، تحقق خواسته های مردم از مجموعه شورا و شهرداری و رسیدگی به مطالبات به حق نیروهای خدماتی بیان کرد.

وی گفت: شورای شهر، جای شعار دادن و ایجاد فضای تبعیض در متن اجتماع نیست، بلکه نگاه عمومی به مشکلات شهری و رفع این مشکلات در قالب نگاه تخصص گرایانه است.

بهنام عباس نژاد همچنین افزود: در شورای شهر باید نگاه به اینده شهر وجود داشته باشد.

عباس نژاد گفت: برنامه ها و دیدگاهای کسانی که صندلی شورا را بدست می اورند قطعا باید به سمت و سوی آینده شهر باشد و در جهت ایجاد این فضا افرادی که دارای تخصص میباشند میتوانند کمک شایانی به این نوع تفکر داشته باشند.

بهنام عباس نژاد جوان، از محدود داوطلبانی میباشد که به واسطه تخصص و شناخت کامل از مشکلات شهری پا به این میدان رقابتی مهم گذاشته است.

راه ملت، از نکات حائز اهمیت در حضور این نامزد انتخاباتی، ورود و ثبت نام بدون قشون کشی طایفه ای بود که به گفته وی شورا زمانی که به سمت طایفه گرایی رفت هیچگاه موفقیت را به خود نخواهید دید.

منتشر شده در :2017/03/27 - 02:03|شناسه خبر: 31244 880 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه