امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۱۵:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توصیه های پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان نوروزی/ پرترددترین جاده های استان/ کاهش15 درصدی تصادف منجر به فوت در استان

توصیه های پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان نوروزی/ پرترددترین جاده های استان/ کاهش15 درصدی تصادف منجر به فوت در استان

جانشین پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد به آخرین وضعیت جاده های ارتباطی این استان اشاره کرد و گفت: هم اینک جاده یاسوج – اصفهان وجاده گچساران – بهبهان – باشت پرتردد ترین جاده های استان هستند.

راه ملت: ، سرگرد حسن دانایار در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی حجم تردد خودورها در جاده های ارتباطی یاسوج – اصفهان و جاده گچساران – بهبهان – باشت بالاست و با این حال مشکل خاصی در سطح این جاده ها و سایر جاده های موصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.

وی با اشاره به اینکه جاده های استان در حال حاضر از ترافیک روانی برخوردار هستند، بیان کرد: حجم تردد در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد افزایش داشته است.

دانایار ابراز داشت: در روزهای اخیر تصادف رانندگی در جاده های کهگیلویه و بویراحمد منجر به فوت چند نفر از هم استانی ها و هموطنان شد اما در عین حال با تهمیداتی که پلیس راه امسال اندیشید نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش تصادفات منجر به فوت را داشته ایم.

جانشین پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد به پیش بینی های سازمان هواشناسی و احتمال بارندگی  روزهای آینده در استان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به لغزندگی جاده ها به رانندگان و گردشگران نوروزی توصیه می شود که کمربند ایمنی خود را ببندند و با رعایت فاصله طولی مناسب و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز به مسیر خود ادامه دهند.

دانایار رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را به رانندگان توصیه کرد و از آنها خواست تا در طول مسیر حتما بعد از هر یک تا دوساعت رانندگی، استراحت کرده و با اطمینان خاطر بیشتری رانندگی کنند.

وی عامل بیشتر تصادفات در جاده های کهگیلویه و بویراحمد را انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیر مجاز عنوان کرد و گفت: بیشتر تصادفات در 30 کیلومتری ورودی شهرها و به دلیل عجله و شتاب رانندگان برای رسیدن به مقصد اتفاق می افتد. 

انتهای پیام/200

 

منتشر شده در :2017/03/29 - 03:03|شناسه خبر: 31388 586 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه