امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۰۳:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ترافیک در جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد روان است/کشته شدن دو نفر در تصادفات گچساران / گچساران – باشت شلوغ ترین جاده استان

ترافیک در جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد روان است/کشته شدن دو نفر در تصادفات گچساران / گچساران – باشت شلوغ ترین جاده استان

فرمانده پلیس راه کهگلویه و بویراحمد گفت : هم اینک تردد در جاده های ارتباطی این استان روان است و جاده ارتباطی گچیاران به باشت نیز بیشترین بار ترافیک را دارد.

راه ملت: سرهنگ اسفندیار تباشیر روزجمعه  در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهارکرد: به دلیل نزدیک شدن به تعطیلات نوروز در جاده ارتباطی یاسوج – اصفهان نیز بار خروجی بیشتر از ورودی است.

وی به تصادفات رانندگی 24 ساعت گذشته در سطح جاده های استان نیز اشاره کرد و افزود: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در جاده کمربندی شهرستان گچساران منجر به کشته شدن راننده پژو شد.

تباشیر، علت این حادثه را عدم توانایی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد و گفت: در این سانحه راننده که یک بانوی 40 ساله بود بر اثر شدت جراحت های وارده در دم جان خود را از دست داد.

وی از تصادف دو دستگاه تریلر در گچساران – باشت حوالی منطقه کلاغ نشین نیز خبر داد و گفت: در این حادثه یک دستگاه تریلر از عقب به تریلر جلویی برخورد کرد که متاسفانه سرنشین تریلر عقبی در دم فوت کرد.

تباشیر علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده تریلر عقبی عنوان کرد. 

فرمانده پلیس راه کهگلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و احتمال بارندگی در روزها آینده و موج بازگشت مسافران به رانندگان توصیه می شود که ضمن رعایت قوانین از شتاب و سرعت غیر مجاز که عامل اصلی در بروز تصادفات نوروز امسال بوده، پرهیز کنند.

انتهای پیام/200

 

منتشر شده در :2017/03/31 - 04:03|شناسه خبر: 31429 406 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه