امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۳۸:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعلام دارایی دو کاندیدای شورای شهر یاسوج/ دارای یه لپ تاب، یه گوشی و یک مغز عالی می باشم!

اعلام دارایی دو کاندیدای شورای شهر یاسوج/ دارای یه لپ تاب، یه گوشی و یک مغز عالی می باشم!

دو نفر از عالان رسانه ای که کاندیدای شورای شهر یاسوج هستند، میزان دارایی های خود را اعلام کردند.به گزارش «بویر نیوز»، ابتدا سجاد نوبهار چند روز قبل در اقدامی متفاوت قبل از ورود به شورا دارایی‌ خود را اعلام …

دو نفر از عالان رسانه ای که کاندیدای شورای شهر یاسوج هستند، میزان دارایی های خود را اعلام کردند.

به گزارش «بویر نیوز»، ابتدا سجاد نوبهار چند روز قبل در اقدامی متفاوت قبل از ورود به شورا دارایی‌ خود را اعلام کرد.

در حالی که کاندیداهای شورای شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت در حال معرفی خود از طرق مختلف و با شعارهای رنگ و وارنگ هستند یکی از کاندیداهای این دوره شورای شهر یاسوج در اقدامی جالب دست به کاری مبتکرانه زد.

سجاد نوبهار از فعالان رسانه‌ای و از چهره‌های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد که سال‌ها تجربه فعالیت رسانه‌ای دارد و اکنون برای پنجمین دوره شوری شهر یاسوج، نامزد شد، دارایی مالی خود را اعلام کرد.

در این خصوص نوبهار در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به این که بعضا از طریق رسانه‌ها از اختلاس برخی از اعضای شورای شهرهای مختلف کشور در طول سال‌های اخیر خبرهایی منعکس شده و بحث‌هایی هم در استان خودمان شده که چنین موضوعاتی وجود دارد لازم دیدم تا قبل از اعتماد مردم به خود دارایی‌هایم را اعلام کنم.

این نامزد شوراها اسلامی شهر یاسوج و فعال رسانه‌ای گفت: اینجانب دارای یک دستگاه خودروی پراید مدل ۸۹، دو هزار متر زمین کشاورزی(باغ)در منطقه مارگون و ۲۵۰ متر زمین در منطقه مهریان شهر یاسوج هستم و اکنون هم مستأجر در یکی از محلات پایین‌ شهر یاسوج هستم.

نوبهار افزود: نه زمینی در شهر یاسوج دارم که مشکل آن را برطرف کنم و نه کارخانه‌ای داریم که بخواهیم آن را به قیمت گزاف بفروشیم و دنبال این نیستیم که از طریق کمیسیون‌های تخصصی شهرداری یاسوج خود و خانواده به نان و نوایی برسیم لذا پیشنهاد می‌دهم که کاندیداهای شورای شهر یاسوج هم دارایی خود را برای شفاف‌سازی اعلام کنند.

وی گفت: فعال رسانه‌ای هستم و به مردم قول می‌دهم که با تمام وجود در مقابل هرگونه رانت‌خواری و ویژه‌خواری در شورای شهر و شهرداری با تمام قدرت و توان بایستم.

مومنی: دارای یه لپ تاب، یه گوشی و یک مغز عالی می باشم

پس از نوبهار، حداد مومنی دیگر کاندیدای شورای شهر یاسوج که او هم از فعالان رسانه ای است، دارایی های خود را اعلام کرد.

حداد مومنی فعال رسانه و کاندیدای شورای شهر یاسوج میزان دارایی‌هایش را اعلام کرد.

مومنی از فعالان علمی دانشگاهی و رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد است که اکنون برای پنجمین دوره شوری شهر یاسوج نامزد شد و دارایی مالی خود را اعلام کرد.

وی در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه کار تبلیغاتی برای انتخابات شورای شهر نیاز به صرف هزینه دارد و علاقمندم شما مردم ناظر بر رفتار و عمل منتخبان باشید لذا لازم میدانم که دارایی خود را اعلام کرده و به فکر استفاده از توانایی بالقوه و خدادادیم باشم .

این نامزد شوراها اسلامی شهر یاسوج و فعال دانشگاهی و رسانه ای گفت: اینجانب دارای یه لپ تاب، یه گوشی و یک مغز عالی می باشم.

دکتر حداد مومنی افزود: بنابراین نه ساختمان بلند مرتبه دارم که قصد پیگیری تخلفات ناشی از آن در کمیسیون های ماده 5 و 100 باشم نه مالکم که تغییر کاربری زمین هایم را از طریق لابی گری بخواهم لذا پیشنهاد می‌دهم که کاندیداهای شورای شهر یاسوج هم دارایی خود را برای شفاف‌سازی اعلام کنند.

وی گفت: به مردم قول می‌دهم که با تمام وجود در مقابل هرگونه رانت‌خواری و ویژه‌خواری در شورای شهر و شهرداری با تمام قدرت و توان بایستم.

منتشر شده در :2017/04/01 - 12:04|شناسه خبر: 31441 739 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه