امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۷:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

12فروردین شروع حاکمیت الله است/ تفکرات سکولاریزمی در صدد ضربه زدن به گفتمان انقلاب اسلامی است

12فروردین شروع حاکمیت الله است/ تفکرات سکولاریزمی در صدد ضربه زدن به گفتمان انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمدگفت: همانگونه که معمار کبیر انقلابق فرمودند 12فرودین شروع حاکمیت الله است.

راه ملت: ، فتاح محمدی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با تسلیت ایام شهادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت گفت:همانگونه که معمار کبیر انقلاب فرمودند12 فرودین شروع حاکمیت الله است.

گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان نهضت عاشورا است

 وی گفتمان انقلاب اسلامی را گفتمانی با تأسی از نهضت عاشورا دانست و افزود: در شرایطی که جهان در دوره ای توسط برخی دول شرق و غرب در حال سکولاریز شدن بود و برخی از این کشورها با این جریان به دنبال جدایی مذهب و خدامحوری از جامعه بودند، انقلاب اسلامی با تأسی از حاکمیت نبوی و نهضت عاشورا گفتمانی جدی را برای امور کشور و حاکمیت مردم بنا نهاد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی همان گفتمان و مدیریت مردم بر امور خود است، بیان کرد:در آن برهه که قدرت های بزرگ با تفکرات دین ستیزی و ارزش مداری سرمایه گذاری به دنبال تخطعه تفکرات اسلامی و خدامحوری در جامعه بودند؛ مردم ایران اسلامی با گوش فرا دادن به سخنان معمارکبیرانقلاب در انتخابات تعیین سرنوشت خود پای صندوق های رأی آمدند و انقلابی را انتخاب کردند که امروز پایه گذار تفکرات دینی و مذهبی در جهان اسلام است.

ایران اسلامی امروز ام القرای جهان اسلام است

محمدی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی نقش و اراده مردم در اداره سرنوشت خودشان است، بیان کرد:38 سال از عمر با برکت این گفتمان می گذرد و هر روز شاهد پیشرفت های چشمگیر این گفتمان در منطقه و جهان هستیم که با رهبری معمار کبیر انقلاب شروع و با رهنمود های رهبر فرازنه انقلاب در حال پیشرفت روز افزون در جهان است.

وی به وظیفه مردم و مسئولین برای حراست از این گفتمان اشاره کرد و گفت:حراست از این گفتمان مهمترین وظیفه دولت مردان و مردم است.

معاون سیاسی استاندار یکی مهمترین دستاورد های گفتمان انقلاب اسلامی را روحیه مشارکتی مردم در این تعیین سیرنوشت خودشان دانست و افزود:یکی از وظافت مسئولین دعوت مردم به نقش مارکتی آنان بر تعیین سرنوشت خودشان همانند حضور در انتخابات است.

افراط و تفریط را باید کنار بگذاریم

محمدی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که بر اساس معیار و اندیشه امام راحل در راستای این گفتمان حرکت کنیم، گفت:برخی از مواقع شاید بد عمل کردن ما به این اندیشه آسیب برساند پس در این زمینه باید افراط و تفریط را کنار بگذاریم.

وی با تأکید بر این اینکه گفتمان انقلاب اسلامی یک اندیشه کاملاً مبین و روشن است،گفت:گفتمان انقلاب اسلامی اندیشه مبتنی بر عقلانیت و فطرت انسانی است.

 معاون سیاسی استاندار با تأکید بر اینکه باید با گفتمان بزرگ اسلامی و اندیشه های امام راحل، سکولاریزم را در نطفه خفه کنیم، بیان کرد: در این زمینه باید منافع عمومی و نظام را بر مباحث جریانی خود ترجیح دهیم و با ایجاد تفکرات انقلابی در برابر گفتمان خارجی سکولار که به دنبال رخنه بر نسل روشنفکر و دانشگاهی است بایستم و آرمانها و ارزشهای انقلاب را بیشتر از گذشته به نسل کنونی یاد آور شویم.

منبع:بویرخبر،

انتهای پیام/7044

منتشر شده در :2017/04/01 - 02:04|شناسه خبر: 31447 451 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه