امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۲:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با مدیریت مصطفی دلباز: فروشگاه بزرگ دلباز با اجناس کاملا ایرانی در میدان مرکزی دهدشت روزانه بیش از هزار مراجعه کننده دارد

فروشگاه بزرگ دلباز در میدان مرکزی دهدشت با چینشی کاملا زیبا و اجناس کاملا ایرانی روزانه بیش از هزار مراجعه کننده دارد.

به گزارش راه ملت، سید مصطفی دلباز یکی از بازاریان شهر دهدشت، دارای ۲۵ سال سابقه کاری در این حوزه علاوه بر فعال بودن در صنف خود، کارهای فرهنگی زیادی برای شهروندان خود انجام داده است.
اهداء ۳هزار پرچم در روز ۲۲ بهمن، کمک به دانش آموزان بی بضاعت و اهداء بسته های فرهنگی به مناطق محروم از جمله دیشموک، گوشه ای از کارهای این بازاری فعال در دیگر حوزه‌ها است.
فروشگاه بزرگ دلباز در میدان مرکزی دهدشت به مدیریت سید مصطفی دلباز روزانه بیش از هزار مراجعه کننده دارد که نشانگر رضایتمندی مردم از این فروشگاه می باشد، این فروشگاه به دلیل گستردگی و قیمت مناسب و همچنین زیبایی کار خود، تاکنون صاحب تشویق و لوح تقدیر توسط چندین اداره‌ از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازرگانی، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و اتاق اصناف قرار گرفته است.

مصطفی دلباز در جمع خبرنگاران با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب از حمایت از پوشاک ایرانی گفت: تمام پوشاک این فروشگاه ایرانی است و امیدواریم همه کسانی که از نام رهبری استفاده می کنند، دستورات ایشان را در زندگی خود پیاده و عملی نمایند.
دلباز با بیان اینکه می توانستم سرمایه خود را دیگر شهرستانها با نفع چندین برابر سرمایه گذاری کنم، عنوان کرد: با توجه به علاقه ای که نسبت به شهر دهدشت دارم و هم چنین رفاه حال شهروندانم هرگز چنین کاری را نخواهم کرد و امیدوارم دیگر شهروندان با اندک سرمایه ای که به دست می آورند گزینه مهاجرت را انتخاب ننمایند.
وی در ادامه با توجه به انتخابات پیش رو و وضعیت نابسامان شهر دهدشت گفت: افرادی که قصد ورود به انتخابات شورای شهر را دارند اول کتاب شورای شهر را بخوانند و بعد ثبت نام کند، نه اینکه بعد از ثبت نام بگوید قانون این اجازه را به من نمی دهد.

 

منتشر شده در :2017/04/01 - 07:04|شناسه خبر: 31450 1464 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه