امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۲۶:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تخریب آبشار یاسوج به بهانه ساماندهی/آبشاری که بعد از پنج سال هنوز ناتمام مانده/شهرداری یا میراث فرهنگی، کدام مسئول است!+تصاویر

تخریب آبشار یاسوج به بهانه ساماندهی/آبشاری که بعد از پنج سال هنوز ناتمام مانده/شهرداری یا میراث فرهنگی، کدام مسئول است!+تصاویر

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایتخت طبیعت ایران نام گرفته و تنها یک آبشار دارد که پنج سال قبل به بهانه توسعه توسط شهرداری تخریب شد اما بعد از این چند مدت هنوز مشکلات پابرجاست و مسافران و گردشگران از این وضعیت ناراضی هستند.

راه ملت: ، شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایتخت طبیعت ایران نام گرفته و تنها یک آبشار دارد که متاسفانه پنج سال قبل به شهرداری به بهانه توسعه زیر ساختی این آبشار را تخریب کرد اما هنوز بعد از مدت ها این مکان گردشگری بازسازی نشده و مسافران و گردشگران از این وضعیت ناراضی هستند.

 

این آبشار یکی از مکان های گردشگری و توریستی شهر یاسوج است که هر ساله در فصل بهار و تابسان با توجه به اینکه آب و هوای معتدل و خنکی دارد میزبان گردشگران بسیار زیادی از سراسر کشور است اما تخریب این مکان گردشگری باعث شده که مشکلات آن دو چندان شود.

این آبشار در یک کیلومتری شهر یاسوج و می توان گفت در حوزه مرکزی یاسوج واقع شده اما ورودی این آبشار از روشنایی برق برخوردار نیست، زیابه های باغ های تفریحی چهره زشتی به این منطقه توریستی داده که نیازمند توجه مسئولان سات.

در ایام نوروز مسافرانی که به شهر یاسوج سفر کرده بودند و به این آبشار رفتند از وضعیت تاسف بار آن گلایه داشتند و گفتند این آبشار بسیار زیبا است اما چرا با این وضعیت روبه رو شده و چرا مسئولان برای بازسازی و مرمت آن اقدامی انجام نمی دهند.

حسین قاسمی گردشگر کرمانشاهی در آبشار یاسوج به خبرنگار این پایگاه خبری گفت: شهر یاسوج و این آبشار بسیار زیبا و دیدنی است اما این وضعیت زیبنده این مکان گردشگری نیست.

قاسمی تاکید کرد: اگر این آبشار در استان کرمانشاه بود همچنین وضعیتی نداشت اما این وضعیت نشان می دهند که مسئولان زیربط کوتاهی می کنند.

صادق حسینی یکی از شهروندان یاسوجی نیز می گوید: آبشار یاسوج قبلا وضعیت بهتری داشت و وقتی خبر از بازسازی و توسعه آن در رسانه ها عنوان شد همه خوشحال شدند که وضعیت بهتر می شود اما متاسفانه بهتر که نشده بلکه بدتر شده است.

حسینی می افزاید: از شهرداری و میراث فرهنگی تقاضا داریم که این وضعیت را هر چه زودتر ساماندهی کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/7044

 

منتشر شده در :2017/04/10 - 03:04|شناسه خبر: 31553 540 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه