امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۲:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کشته شدن دو نفر بر اثر صاعقه در کهگیلویه و بویراحمد/تلف شدن 40 راس دام در استان

کشته شدن دو نفر بر اثر صاعقه در کهگیلویه و بویراحمد/تلف شدن 40 راس دام در استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با وضعیت استان بعد از بارندگی های اخیر گفت: وضعیت استان در حال حاضر رو به بهبود است اما در محله بختیاری، شرف اباد و بلکو آب گرفتگی رخ داده است.

راه ملت:، علی وفایی مقدم با بیان اینکه شرایط حاد در استان نداریم و وضعیت رو به بهبود است، افزود: با توجه به رگباری بودن هوا در مناطق مختلف بسیاری از مناطق دچار آب گرفتگی شدند اما در حال حاضر در حال برطرف شدن هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ریزش کوه در برخی از مناطق گفت: در 24 ساعت گذشته در اثر صاعقه یک نفر در در گچساران و یک نفر در دیشموک جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مجروح شدند.

وفایی مقدم عنوان کرد: تاکنون گزارش خاصی پیرامون قطعی جاده گزارش نشده است و  تلفات خاصی نداشته ایم.

تلف شدن 40 راس دام در مناطق عشایری استان

همچنین مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: متاسفانه به خاطر اینکه عشایر در مسیر کوچ بودند و سرپناه مناسب نداشتند به شدت دچار سیلاب و تلفات دامی شدند.

مجید علیپور عنوان کرد: در پی بارش های اخیر برخی از مسیرهای عشایر بسته است اما  اکیپ های هلال احمر در حال تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند و خدمات لازم ارایه می شود.

وی بیان کرد: برخی از جاده های مناطق عشایری  مسدود شده است اما با کمک اکیپ های این اداره کل در حال بازگشایی و رفع مشکلات هستیم.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در بارندگی های اخیر  40 راس دام در مناطق عشایری از جمله سرداب، مورغک چرام ، رود دیشموک و منطقه کاکان تلف شدند.

علیپور با اشاره به اینکه طبق پیش بینی های هواشناسی استان بارندگی تا دوشنبه ادامه دارد، گفت: از همه عشایر استان و کوچ رو می خواهیم که تا چند روز آینده از استقرار در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند که کمتر دچار مشکل شوند.

انتهای پیام/د

 

منتشر شده در :2017/05/06 - 09:05|شناسه خبر: 31779 854 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه