امروز :سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۲:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سهم کهگیلویه و بویراحمدی ها از اشتغال 700 هزار نفری دولت روحانی

سهم کهگیلویه و بویراحمدی ها از اشتغال 700 هزار نفری دولت روحانی

افزایش بیکاری چهارسال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد باعث شد تا این استان در این سالها رتبه نخست نرخ بیکاری را کسب کند و یا بعد از استان های کرمانشاه و چهارمحال بختیاری همواره در رتبه دوم و سوم جای داشته باشد.

راه ملت: افزایش بیکاری چهارسال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد باعث شد تا این استان در این سالها رتبه نخست نرخ بیکاری را کسب کند و یا بعد از استان های کرمانشاه و چهارمحال بختیاری همواره در رتبه دوم و سوم جای داشته باشد.

مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این سالها تلاش خود را به کار بستند تا با برنامه ریزی و راهکارهای اقتصادی اندکی از فشارهای بیکاری در استان کم کنند اما در مقابل غول بیکاری کاری از پیش نبردند و بر اساس آمارها این استان در کشور جایگاه مطلوبی ندارد.

هر چند مسئولان دولت در کشور از ایجاد اشتغال 700 هزارنفری در کشور خبر می دهند و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نیز از کاهش 4.4 درصدی نرخ بیکاری سخن میگویند اما هیچ کدام از این امار و ارقام ها حقیقت تلخ بیکاری در این استان را نتوانسته است از نگاه ها مخفی کند.

در زیر لینک برخی از اخباری که در سالهای اخیر در رابطه با حوزه بیکاری در رسانه های مختلف و خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویراحمد را مشاهده می کنید.

***

بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد گره کوری که دست تدبیر می خواهد ( خبرگزاری ایرنا مرکز کهگیلویه و بویراحمد)

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد نرخ بیکاری در بین دانش آموختگان این استان را حدود 29.1 درصد اعلام کرد.و گفت:بر اساس آخرین برآورد آماری، تعداد دانش آموختگان دانشگاهی بیکار در این استان 15 هزار و 654 نفر است.

***

بیکاری بیش از ۲۴ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد / اخراج کارگران خارجی (سایت خبری یاسوج 24)

صابر مظاهری در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه بیش از ۲۴۴ هزار نفر جویای کار در استان هستند.

***

اعتراف مدیرکل کار کهگیلویه و بویراحمد: افزایش بیکاری در استان قابل کتمان نیست ( پایگاه خبری کبنانیوز)

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صابر مظاهری در نشست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: طبق آمار ارائه شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نرخ بیکاری در این استان از ۱۴٫۸ درصد در سال گذشته به ۱۷٫۷ درصد در سال جدید رسید.

***

سهم صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد در اشتغال کاهش یافت ( خبرگزاری تسنیم)

مشاور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:به روند تغییر نرخ مشارکت اقتصادی استان در سال‌های گذشته اشاره داشت و افزود: نرخ مشارکت اقتصادی استان از حدود 30.7 درصد در سال 92 به حدود 38.9 درصد در سال 95 افزایش یافته که این آمار نشان‌دهنده افزایش افراد جویای کار استان در سال 95 است.

***

ایجاد 2 هزار فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد؟ / کدام را باور کنیم؟ آمار مسئولان یا جوانان بیکار! ( راه ملت:)

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست طرح ارتقا تولید و اشتغال پایدار روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۰۷ فرصت شغلی در روستاهای این استان ایجاد شد.

***

ایجاد دو هزار شغل در استان روی کاغذ/ نسخه کاغذی اشتغال برای درد بیکاری کهگیلویه وبویراحمد ( روزنامه امید مردم)

درد بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد سالهاست که هر روز  شدیدتر از دیروز می شود، نبود صنایع و فعال نبودن معادن در این استان غنی موجب شده تا تحصیکرده ها و فارغ التحصیلان هم استانی لباس های کارگری را در کیسه های برنج خارجی جا بدهند و بر سر خیابان ها برای کارگری روزمزد بایستند.

***

کهگیلویه و بویراحمد صدر جدول نرخ بیکاری استان های کشور ( سایت پارسینه)

بر اساس آمار جدیدی که از سوی مرکز آمار ایران به دست رسیده است کهگیلویه و بویراحمد یکی از چهار استانی است که با ۱۷درصد نرخ بیکاری، با توجه به موقعیت اشتغال استان، بیشترین آمار آمار بیکاری را دارد.  به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تعداد بیکاران در این استان در حال حاضر ۲۵ هزار نفر است.

***

آخرین آمار از نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد ( سایت خبری بویرنیوز)

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه وبودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ بیکاری در این استان بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در بهار 95 با ۰.۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل 16.4 درصد است.

انتهای پیام/200

منتشر شده در :2017/05/07 - 03:05|شناسه خبر: 31787 768 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه