امروز :چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۴۳:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هیچ مدیری حق ندارد اداره یا سازمان خود را برای سخنرانی جهانگیری تعطیل کند/سخنرانی های ستاد ها فردا باید در مکان بسته انجام شود/روسای ستاد ها: مکان مناسبی برای برگزاری مراسمات سخنرانی در یاسوج وجود ندارد

هیچ مدیری حق ندارد اداره یا سازمان خود را برای سخنرانی جهانگیری تعطیل کند/سخنرانی های ستاد ها فردا باید در مکان بسته انجام شود/روسای ستاد ها: مکان مناسبی برای برگزاری مراسمات سخنرانی در یاسوج وجود ندارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ مدیری حق ندارد اداره یا سازمان خود را برای سخنرانی جهانگیری تعطیل کند، گفت: هر مدیری که همچین کاری را انجام دهد قطعا با آن برخورد خواهد شد.

راه ملت:، طی تماس متعدد از طریق روسای ستادهای شوراهای شهر و ریاست جمهوری در شهر یاسوج مبنی بر اینکه به آنها اعلام شده که برنامه های سخنرانی های خودشان را در روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه لغو کنند و خواستار پیگیری این موضوع شدند که علت این کار چیسنت.

این قضیه به تعطیلی ستادها برنمی گردد و حتی تعدادی از مردم و حتی نامزدهای شوراهای شهر عنوان کردند که در همین روز تمامی ادارات و مدارس و دانشگاهها فردا به علت سفر اسحاق جهانگیری تعطیل است و باید در محل سخنرانی آن شرکت کنند و گفتند که از رسانه ها انتظار داریم این موضوع را پیگیری کنند.

در همین رابطه خبرنگار سایت خبری راه ملت: در تماس تلفنی با معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که گفته شده مدارس، ستادها، ادارات و سازمانها فردا به علت سفر اسحاق جهانگیری تعطیل شده است، افزود: من تازه این حرف را از شما می شنوم و کسی هم این پیشنهاد را نداده و اگر فقط کارمندی بخواهد مرخصی بگیرد و برود مشکلی ندارد.

فتاح محمدی تصریح کرد: استاندار الان نیز در مرکز استان نیست و برای افتتاح چند پروژه با معاون وزیر ر رفته است و در این رابطه خبری ندارد و کسی دستوری نداده است و حتی اگر مدیری بخواهد اداره یا دانشگاه یا مدارس خود را برای این سفر تعطیل کند قطعا با آن برخورد می شود.

وی با بیان اینکه اسحاق جهانگیری فردا ساعت 10 صبح به یاسوج سفر می کند، ادامه داد: سفر وی کاملا تبلیغاتی است و  و طبق معمول ما از وی استقبال می کنیم و وقتی سخنرانی تمام شد به تهران باز می گردد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه گفته شده که برای سفر جهانگیری پروژه های افتتاحی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برنامه افتتاحی برای وی در نظر گرفته نشده و من در جریان این موضوع نیستم.

وی تاکید کرد: به تمام مسئولان روسای ستاد ها گفته شده که سخنرانی های آنها در روز 26 اردیبهشت ماه در مکان های سربسته انجام شود.

محمدی یادآور شد: بنا بر مصلحتی که مسئولان اندیشیدند برنامه های ستاد ها باید در روز 26 اردیبهشت ماه در مکان های سربسته سخنرانی ها را انجام دهند و علت آن در آینده گفته می شود.

حال کاندیدای شورای شهر و حتی مسئولان ستاد های انتخاباتی رئیس جمهوری اعلام کردند که فضای بسته برای برگزاری مراسمات وجود ندارد چرا که جمعیت بسیار زیاد است و این نامزدها اعلام کردند این بازی دولت است که از حضور مردم در جلوی ستاد ها جلوگیری شود.

 

منتشر شده در :2017/05/15 - 11:05|شناسه خبر: 32098 527 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه