امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۹:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انتشار لیست 7 نفره توسط ادمین های گروه های اصلاح طلب شوراها/رسانه های مردمی استان از سایر افرادی که در این لیست اسامی آنها برده نشده حمایت می کند

انتشار لیست 7 نفره توسط ادمین های گروه های اصلاح طلب شوراها/رسانه های مردمی استان از سایر افرادی که در این لیست اسامی آنها برده نشده حمایت می کند

بعد از پایان یافتن تبلیغات شورای شهر ادمین های گروه های اصلاح طلب لیست 7 نفره ای در شهرستان بویراحمد منتشر کردند.

راه ملت:، بعد از پایان یافتن تبلیغات شورای شهر، ادمین های گروه های اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه انتخابیه شهرستان بویراحمد لیست 7 نفره ای را  منتشر کردند.

این در حالی است که بزرگان اصلاح طلب در کشور و به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرده بودند که نباید لیست در مورد نامزدهای شورای شهر منتشر کنند.

اما این لیست 7 نفره نیز جای سوال دارد که چرا از تعداد بسیار زیادی که در شهر یاسوج برای شورای شهر ثبت نام کرده اند فقط این افراد انتخاب شده اند که جای تامل دارد.

بعد از منتشر کردن این لیست 7 نفره توسط ادمین های گروه های اصلاح طلب در استان کهگیلویه و بویراحمد ، رسانه های مردمی استان از مابقی افرادی که اسامی آنها منتشر نشده است حمایت می کند.

این را باید هم گفت که آیا حق این است که شورایی که باید مدنی باشد سیاسی بازی شده و یا افرادی که مستقل بیایند نباید مامنی داشته باشند؟

شورای شهر نهادی مدنی و محلی است و وظایف متعددی دارد که متاسفانه در در دوره های قبل در استان و به تبع آن در کشور این شوراها به جای اینکه به فکر رفع مشکلات مردم باشند به سیاسی کاری و سیایت بازی روی آورده اند.

این پایگاه خبری اسامی این 7 نفر را بنا بر دلایل مختلف منتشر نمی کند.

انتهای پیام/7044

منتشر شده در :2017/05/18 - 10:05|شناسه خبر: 32139 501 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه