امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۶:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا درمجلس:

تنها مرکز تخصصی روانپزشکی استان نیازمند توجه ویژه است

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان شهید رجایی یاسوج تنها مرکزتخصصی روانپزشکی استان است وباید به تجهیزات وامکانات در این بیمارستان توجه ویژه شود.

راه ملت: غلام محمد زارعی بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از بیمارستان شهید رجایی یاسوج افزود: این بیمارستان در برخی موارد، استانهای همجوار را نیز پوشش می دهد.

وی بیان داشت: نحوه ارائه خدمات به بیماران و رسیدگی به آنها در این بیمارستان رضایت بخش است و تحولات بسیاری نیز نسبت به سالهای قبل در این بیمارستان دیده می شود.

زارعی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت بخش درمان دراستان بهبود وضعیت و ارتقای سلامت جامعه را به دنبال دارد.

سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج نیز در این بازدید گفت: بیمارستان شهید رجایی یاسوج تنها مرکز تخصصی روانپزشکی استان و  ارائه دهنده خدمت به بیماران سرطانی در بخش سرپایی و شیمی درمانی است.

ایرج فتحی  افزود: در حال حاضر بیمارستان شهید رجایی در دو بخش بستری روانپزشکی مردان و زنان، مرکز الکتروشوک درمانی(ECT)، شیمی درمانی، اورژانس روانپزشکی، خدمات کار درمانی و روان درمانی به بیماران خدمات درمانی ارائه می دهد.

فتحی تصریح کرد: با توجه به افزایش مراجعه بیماران خاص به این بیمارستان، توسعه فضای فیزیکی و همچنین تختهای بستری و بخش VIP خصوصی در این بیمارستان یک ضرورت است.

سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج افزود: بخش شیمی درمانی در دو شیفت صبح و عصر به بیماران ارائه خدمت می کند و برخی بیماران سرطانی دوره درمانی طولانی تری را می طلبند بنابراین این بخش نیازمند توسعه فیزیکی در بخش بستری است.

وی یکی از نیازهای استان در بخش شیمی درمانی را راه اندازی بخش آنکولوژی اطفال و آزمایشگاه تخصصی در راستای ارائه خدمت به بیماران سرطانی عنوان کرد.

منتشر شده در :2017/06/29 - 06:06|شناسه خبر: 32197 899 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه