امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۴:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ورزش قهرمانی نیازمند حمایت مدیران و مسئولین/اصحاب رسانه پیگیر اختصاص بودجه ورزش باشند

ورزش حرفه‌ای یک همت ملی و استانی می خواهد. رسانه ها باید درخواست مردم در این خصوص را مطرح کنند و مدیران پیگیری کنند.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت: علی کریمی پویا

باورزش جهانی میشویم
توسعه ورزش قهرمانی یکی از مهمترین خواسته های جوانان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا شهرستان کهگیلویه از مسئولان اجرایی و شخصیت های سیاسی استان می باشد. باید بازو های حمایت  از ورزش قهرمانی توسعه یابد .

امروزه ورزش و تفریحات سالم در بیشتر کشورهای جهان به مثابه یک صنعت مهم و عامل اثرگذار در رشد اقتصادی و پویایی جوامع مورد توجه بوده و در کنار آن یکی از مهمترین شاخصه های اقتصادی و سرمایه پایه سلامت نیز به شمار می‌رود. توسعه و گسترش ورزش همگانی ، نقش مهمی در ارتقاء شور و نشاط و بالا بردن امید به زندگی دارد و تاثیر این مهم در سال های اخیر در همه استان های کشور به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد قابل مشاهده می باشد.

اگرچه ورزش همگانی، شور و نشاط اجتماعی را به همراه می آورد اما نمی تواند ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان داشته باشد چرا که آنچه این قشر از جامعه را از آسیب‌های اجتماعی مصون می دارد، توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی است که این مهم در جامعه نیازمند حمایت های همه جانبه مسئولان امر است و بدون حمایت و پشتیبانی این ورزش تنها رشد نمی کند، بلکه همه استعدادها نیز در آغاز ناکام مانده و در نطفه خفه می شوند.

امروزه با توجه به آگاهی مردم استان و دیدن نقش پررنگ دولت در ورزش قهرمانی بقیه استان ها ،اقشار مختلف مردم استان انتظار دارند ورزش قهرمانی در استان مورد لطف و حمایت بیشتر دولت قرار بگیرد،همانطور که ورزش دربقیه استان ها با حمایت های دولت رشد کرده و چندین تیم ورزشی در بقیه استان ها با حمایت های دولت فعالیت می‌کنند و افتخارات بسیاری را برای استان های خود به ارمغان آورده اند.

استان کهکیلویه و بویراحمد خصوصا شهرستان کهگیلویه  از لحاظ امکانات ورزشی محروم می باشد ولی دارای استعدادهای بالقوه ای است ،اما نبود بخش خصوصی قوی و حمایت کننده دلسوزو در مقابل بقیه استان ها حتی یک درصد حمایت کننده ورزشی نداریم که جای بسی تامل دارد.

ورزش حرفه‌ای یک همت ملی و استانی می خواهد. رسانه ها باید درخواست مردم در این خصوص را مطرح کنند و مدیران پیگیری کنند.

نگاه حرفه ای مدیران و دستگاه های اجرایی ، اولین گام توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی می باشد و همه ظرفیت های قانونی بودجه را می دانیم که درصدی از بودجه جاری و عمرانی را می توان به امر ورزش اختصاص داد که این امر باید پیگیری شود و از رسانه ها خواهشمندیم تبصره های قانونی بخشداری ها ، دهیاری ها، شهرداری ها و سایر ارگان های دولتی را بررسی کنند و سرانه ورزشی ،کارگری، دانش آموزی و دانشجویی را پیگیر باشند که آیا در جای خود مصرف می شود یا نه؟
ودر پایان
جان نباشد جز خبر در آزمون
هرکه را افزون خبرجانش فزون
اقتضای جان چو ای دل آگهی است
هرکه آگه تربودجانش قوی است
دوستان عزیزخبرنگارو اصحاب رسانه
همانطورکه در راه حقیقت ورسالت آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش میکنید و در راه دست یابی به اطلاعات حقیقی همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای بارعایت احترام به حق فردی، حفظ حریم واسرار خصوصی و شوون انسانی که مطابق با قوانین ملی بین المللی مربوط به حفظ حقوق شهرت با معیارهای اخلاقی است، اهتمام ورزیده ایدخواهشمندم این بنداز قانون را پیگیری کنید وبه آگاهی مردم شریف استان برسانید .

علی کریمی پویا
باشگاه فرهنگی ورزشی مارون کهگیلویه

منتشر شده در :2017/07/07 - 07:07|شناسه خبر: 32217 558 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه