امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۲:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت فروشگاه بزرگ پوشاک دلباز برگزار شد:

جشن میلاد امام هادی (ع) در پارک جانبازان دهدشت

جشن میلاد امام هادی (ع) به همت فروشگاه بزرگ پوشاک دلباز و با هماهنگی کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی (ع) و پایگاه مقاومت شهید برسیاه در پارک جانبازان دهدشت با اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

به گزارش راه ملت، فروشگاه بزرگ دلباز در میدان مرکزی دهدشت با چینشی کاملا زیبا و اجناس کاملا ایرانی روزانه بیش از هزار مراجعه کننده دارد.

سید مصطفی دلباز یکی از بازاریان شهر دهدشت، دارای ۲۵ سال سابقه کاری در این حوزه علاوه بر فعال بودن در صنف خود، کارهای فرهنگی زیادی برای شهروندان خود انجام داده است.

اهداء ۳هزار پرچم در روز ۲۲ بهمن، کمک به دانش آموزان بی بضاعت و اهداء بسته های فرهنگی به مناطق محروم از جمله دیشموک، گوشه ای از کارهای این بازاری فعال در دیگر حوزه‌ها است.

فروشگاه بزرگ دلباز در میدان مرکزی دهدشت به مدیریت سید مصطفی دلباز روزانه بیش از هزار مراجعه کننده دارد که نشانگر رضایتمندی مردم از این فروشگاه می باشد، این فروشگاه به دلیل گستردگی و قیمت مناسب و همچنین زیبایی کار خود، تاکنون صاحب تشویق و لوح تقدیر توسط چندین اداره‌ از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازرگانی، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و اتاق اصناف قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منتشر شده در :2017/09/07 - 01:09|شناسه خبر: 32367 2628 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه