امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۳:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلات فرهنگی ریشه برخی از نابسامانی‌ها است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات فرهنگی ریشه برخی از نابسامانی‌ها است.

راه ملت: محمدعلی احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه دیدارهای خود پیش از ظهر امروز با رئیس دفتر و اعضای نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم نظارت بر حسن اجرای انتخابات، رعایت قانون و حفظ ارزش‌های نظام را از ویژگی‌ها و وظایف شورای نگهبان دانست و گفت: عینیت بخشیدن به اقتدار نظام،حفظ حقوق انسان‌ها و حفاظت و حراست از آرای عمومی از دیگر وظایف این نهاد است.

وی  تقویت نظام و استحکام ارزش‌های معنوی و اسلامی را در گروی اعتماد عمومی به این نهاد دانست و افزود: فرسایشی نشان دادن نظام از طریق تحریم و فشارهای سیاسی و اقتصادی از دیگر اهداف شوم دشمنان است و هدف استکبار جهانی جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: راه مقابله با برنامه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان تدبیر و تعامل همه گروه‌ها و پیشتیابنی مردم برای خنثی کردن این نقشه‌ها و توطئه‌ها است.

احمدی در ادامه سخنان خود ریشه برخی از نابسامانی‌ها را در مشکلات فرهنگی دانست و گفت: مشکلات فرهنگی تهدید بزرگی به شمار می‌روند و موجب از بین رفتن فرصت‌ها و به حاشیه بردن توان مدیریتی استان می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: توسعه همه جانبه، رفع معضل بیکاری، توجه به زیرساخت‌ها، رونق واحدهای تولیدی و سامان دادن به طرح‌های نیمه تمام و راکد از اولویت‌های کاری مدیریت جدید استان است.

منتشر شده در :2017/10/09 - 12:10|شناسه خبر: 32723 422 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه