امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۴:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پروژه های درمانی شهرستان کهگیلویه در اغما

چه کسی پاسخگوی سلامت و جان مردم مظلوم کهگیلویه بزرگ میباشد؟

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت: شهروند دهدشتی

چه کسی پاسخگوی سلامت و جان مردم مظلوم کهگیلویه بزرگ میباشد؟
درحالی که طرح تحول سلامت به عنوان یکی از طرح های بزرگ دولت تدبیر وامید در سراسر کشور به زیبای نقش خود راایفا نمود،به خصوص درمناطق کمتر توسعه یافته،مردمان این سرزمین نقش برجسته ی این طرح را لمس نموده اند ،اما در شهر دهدشت به عنوان قلب کهگیلویه بزرگ این طرح همچنان عقیم مانده است.
باتوجه به وعده وعید های علوم پزشکی استان مقرر شده بود که توسعه و بهره برداری از اورژانس،زایشگاه و ساخت کلنیک ویژه جهت استقرار پزشکان متخصص تا بهمن ١٣٩۵به بهره برداری برسد ،دوباره مسوءلین دانشگاه علوم پزشکی استان نیز وعده ی افتتاح این طرح ها رادر هفته دولت سال جاری داده بودند ولی متاسفانه هنوز هیچگونه اقدامات موثری در این زمینه صورت نگرفته است .
حال با توجه به حضور استاندار جدید در استان وهمچنین با توجه به فرمایشات ایشان در جلسات مختلف مبنی بر پیگیری جدی مشکلات مردم محروم استان از ایشان تقاضا داریم که شخصا به این موضوع ورود کرده ومانع از بی تدبیری های مدیران نالایق در سطح این استان شود .
ایا این روند سزاوار مردم شریف ومحروم کهگیلویه بزرگ میباشد که بیمارانشان در راهروهای بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت بستری شوند و مادران زجر دیده انها به جای زایشگاه دهدشت به شهرستانهای دیگر واستان های همجوار اعزام شوند ،به طوری که درچند مدت اخیر شاهد مرگ مادر جوان و نوزادش در اثر نداشتن زایشگاه مطلوب در این بیمارستان بودیم ایا این سزاوار مردمی زجر دیده است که به جای مراجعه به پزشکان متخصص در این شهرستان به استانهای دیگر با زجر و زحمت جهت مداوا مراجعه نمایند .
آقایان استاندار و نماینده محترم ودلسوز مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه ،بهمیی،چرام ولنده تا کی ما باید شاهد این بی تدبیری ها باشیم .جناب استاندار محترم ونماینده محترم از شما تقاضا د اریم به صورت ویژه در این موضوع مهم ورود نمایید و بیش از این شاهد زجر مردم شریف این دیار نباشیم .

منتشر شده در :2017/10/17 - 04:10|شناسه خبر: 32794 507 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه