امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۵۸:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت:

برگزاری مسابقات کونگ‌فو بانوان شهرستان کهگیلویه+ تصاویر

مسابقات کونگ‌فو پرتوا بانوان شهرستان کهگیلویه با حضور بیش از ۳۵ نفر از بانوان رزمی‌کار شهرستان برگزار شد.

راه ملت: حمیرا دشتی مقدم نایب رئیس هیئت کونگ‌فو شهرستان کهگیلویه در گفتگو با راه ملت  بیان داشت: مسابقات رزمی در سطح شهرستان از استقبال خوبی برخوردار بوده و حضور بانوان در این ورزش‌ها دستاوردهای خوبی به همراه داشته است.

وی افزود: حضور بانوان کونگ‌فوکار در مسابقات کشوری و کسب مقام از افتخارات اداره ورزش و جوانان بوده که نیازمند حمایت و همراهی مسئولان است.

نایب رئیس هیئت کونگ‌فو شهرستان کهگیلویه نیز در این آئین با اشاره به استعدادهای درخشان در ورزش‌های رزمی گفت: باوجود استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها در این زمینه متأسفانه امکانات و اعتبارات جوابگوی نیاز این ورزش‌ در شهرستان نبوده و باید حمایت جدی از این ورزش صورت پذیرد.

دشتی مقدم تلاش روز افزون مسئولان هیئت‌های رزمی را یادآور شد و افزود: تلاش مربیان و اساتید ورزشی در زمینه آموزش در سطح شهرستان قابل توجه بوده و در صورت تأمین امکانات مورد نیاز می‌توانیم شاهد حضور بانوان در عرصه‌های منطقه‌ای و کشوری و بین‌المللی باشیم.

به گزارش راه ملت در پایان این مسابقات مریم دشتی مقدم‏‏، فاطمه آزادوار،‌ ریحانه جاوید، عصمت همت زاده،  نرگس دسترس،‌ فائزه دسترس، هستی توکلی، فریبا آرزو‏،‌مریم راستگویان، نگار کشاورز، سحر ارجمند و سحر باقری در رده های مختلف سنی با شکست حریفان خود رتبه نخست را کسب کردند.

 

منتشر شده در :2017/10/22 - 03:10|شناسه خبر: 32871 2102 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه