امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۹:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز اردوی تیم ملی سه گانه در یاسوج/از نبود اسپانسر تا مسئولانی که خواب اند

در سخنان این مربی ورزشی درد دل هایی هم بود که جای بسی تامل دارد! لوا در بخش هایی از سخنان خود می گفت : بحث اسپانسر یکی از ملزومات روز ورزش شده است و من مدتی است که وقت زیادی را صرف پیدا کردن اسپانسر نموده ام اما به در بسته خورده ام.

راه ملت: ورزش سه گانه ترکیبی از سه مرحله استقامتی شنا، دوچرخه‌سواری و دو است و مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند.
سه‌گانه از سال ۲۰۰۰ میلادی در هر ۲ بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپیک شد.
کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف دارد.

به بهانه حضور تیم ملی سه گانه در استان پای صحبت ریس هیئت سه گانه استان نشستیم:

آتیلا لوا گفت : ورزش سه گانه که شامل ، شنا ، دوچرخه سواری و دو و میدانی است ، از پربیننده ترین بازی های المپیکی است که خوشبختانه کهگیلویه و بویراحمد از استان های برتر در این ورزش است و توانسته است رتبه های خوبی را کسب نماید.

لوا تصریح کرد: این اردو به منظور کسب آمادگی و انتخاب افراد برتر برای حضور در کمپ استعدادیابی آسیا در کشور تایلند در بهمن ماه امسال، حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در اردیبهشت ماه سال ۹۷ در هنگ کنگ و هم چنین شرکت در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی که در شهریور ماه سال آینده در اندونزی برگزار می شود، تشکیل می شود.

مسئول هیئت ورزش های سه گانه استان افزود : در حال حاضر کهگیلویه و بویراحمد جزء ۵ استان پایلوت در امر استعداد یابی کشور تعیین شده است و ما توانستیم با بررسی ۱۶۴ نفر استعدادیابی شده ۲۷ نفر پسر و ۲۰ نفر دختر شناسایی کنیم که اکنون زیر نظر پایگاه استعدادیابی فعالیت می کنند.

در سخنان این مربی ورزشی درد دل هایی هم بود که جای بسی تامل دارد! لوا در بخش هایی از سخنان خود می گفت : بحث اسپانسر یکی از ملزومات روز ورزش شده است و من مدتی است که وقت زیادی را صرف پیدا کردن اسپانسر نموده ام اما به در بسته خورده ام.
لوا می گفت : برخی کارخانه های تولیدی و حتی سراغ برخی سرمایه گذاران حوزه ی ورزش را هم گرفته ام اما کسی حاضر به حمایت نیست!
لوا حتی به سراغ برخی مسئولان هم رفته است اما از طرف آن ها هم هیچ گونه حمایتی را ندیده است اما می گفت : با اینگونه نداری ها هم کنار می آییم و مطمئن باشید به هر نحوی که شده سعی می کنیم برای استان آبروداری کنیم و نمی گذاریم میزبانی ضعیف معرفی شویم.
به نظر می رسد ، مسئولان از یک طرف و صاحبان سرمایه و ثروت در استان از طرف دیگر ، باید در خصوص چنین فرصت هایی کمی مسئولانه تر عمل کنند و اینگونه افراد میدانی را تنها نگذارند و سعی کنند به هر نحوی که شده آن ها را حمایت کنند .
مطمئنا کسب میزبانی یک اردوی ملی در رشته های ورزشی آن هم در رشته ای که از پربیننده ترین ورزش های جهانی است، برای کهگیلویه و بویراحمد ، می تواند یک فرصت استثنایی باشد و مسئولین نباید چنین فرصت هایی را به راحتی از کنار آن بگذرند. امید است از همین ابتدای شروع اردو ، مسئولان حتی با حضور خود در محل تمرینات باعث دلگرمی برگزار کنندگان این اردو باشند.

 

منتشر شده در :2018/01/09 - 01:01|شناسه خبر: 33328 348 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه