امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۱۷:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ضرورت تجهیز بیمارستان یاسوج

در راستای بررسی مشکلات راه اندازی و تجهیز بیمارستان های یاسوج، گچساران و باشت نشستی با حضور علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمانهای عمومی و دولتی و علیمردانی مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت، در راستای بررسی مشکلات راه اندازی و تجهیز بیمارستان های یاسوج، گچساران و باشت نشستی با حضور علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمانهای عمومی و دولتی و علیمردانی مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

محمد علی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان در این نشست اظهار داشت: کلیه موارد فنی ،تخصصی،حقوقی و املاکی این پروژه ها مورد بررسی و اقدامات انجام شد.

وی با بیان اینکه ساخت بیمارستان بر عهده وزارت راه و شهرسازی است، گفت: خوشبختانه با تلاش ها و پیگیری صورت گرفته عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده است و در مرحله تجهیز قرار دارد که تجهیز آن بر عهده ی دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود و دانشگاه باید تجهیزات آن را در برنامه زمانی مشخص تکمیل نماید.

علیمردانی خاطر نشان شد: احداث این بیمارستانها در راستای تحقق سیاست های دولت یازدهم در حوزه سلامت انجام شده است و  با بهره برداری از آن وضعیت بهداشت و سلامت عمومی ارتقا می یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود بیمارستان در این شهرستان ها و جهت رفاه حال هم استانی ها عزیز، تجهیز هر چه سریعتر این بیمارستان حائز اهمیت است.

منتشر شده در :2018/04/30 - 08:04|شناسه خبر: 33965 571 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه