امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۵۳:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

استعدادهای فرهنگی هنری مناطق محروم شناسایی می شوند/ ضرورت توسعه فرهنگی در مناطق روستایی استان

برگزاری چنین جشن هایی موجب می شود مدیران گزارشی از عملکرد دستگاه های خود را به مردم ارائه دهند و این مسئله موجب تقویت روحیه امید در جامعه می شود.

راه ملت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف توسعه فرهنگی در مناطق محروم استعدادهای فرهنگی و هنری این مناطق شناسایی می شوند.

 

جشن بزرگ ” فرهنگ و هنر” زیلایی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس، جمعی از مسئولان استانی و محلی و مردم مهمان نواز و ولایتمدار زیلایی برگزار شد.

 

برگزاری کارگاه نقاشی، برپایی چادرهای صنایع دستی، پخت غذاهای محلی توسط زنان روستا، اجرای نمایش و موسیقی محلی از جمله برنامه های شاد و متنوع این جشن بود.

این جشن به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و اجرای زنده” کوروش اسد پور از جمله برنامه های ویژه آن بود.

رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: همزمانی این جشن با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مربوط به این فلسفه است که جامعه امیدوار و منتظر باید مفرح و شاد باشد.

 

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته است و باید همواره به این دستاوردها فکر کرد.

 

دهبانی پور افزود: یکی از بهترین هنرهای انقلاب اسلامی این بود که ملت ایران نقش خود را در تاریخ پیدا کردند در حالی که این ضعف در زمان حکومت قاجار و پهلوی مشهود است.

 

وی تصریح کرد: ریشه درخت توسعه رشد فرهنگی است و باید همگان برای افزایش ظرفیت عای فرهنگی در جامعه تلاش کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی یک وظیفه برای خدمت رسانی مطلوب به مردم است و این محرومیت ها نباید مانع از انجام وظیفه شود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فرهنگی زیربنای توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است، گفت: تحقق توسعه فرهنگی در مناطق مختلف استان ضروری است.

 

دهبانی پور با تاکید بر اینکه افزایش و توسعه سرانه فرهنگی همواره مورد تاکید دولت بوده است، گفت: استعدادیابی و شکوفایی استعدادها و توانمندهای از جمله برنامه ها و اهداف گشترش برنامه های فرهنگی در مناطق روستایی است.

وی بیان کرد: با تلاش استاندار و سایر مسئولان برنامه هایی جهت رفع محرومیت زدایی از زیلایی تدوین شده و در راستای اجرایی شدن آن اقدام می شود.

 

دهبانی پور خاطرنشان کرد: برگزاری چنین جشن هایی موجب می شود مدیران گزارشی از عملکرد دستگاه های خود را به مردم ارائه دهند و این مسئله موجب تقویت روحیه امید در جامعه می شود.

منتشر شده در :2018/05/02 - 01:05|شناسه خبر: 33982 386 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه