امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۸:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

خبرنگاران در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارند

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصحاب رسانه در خط مقدم جبهه فرهنگی برای سربلندی نظام تلاش می کنند.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت، نشست تعاملات تخصصی روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان برگزار شد.

سرهنگ جهانگیر انصاری در این نشست با تاکید بر ضرورت برگزار چنین نشست هایی هم اندیشی، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس در جبهه جنگ فرماندهان برای افزایش تعاملات و دفاع از آرمان های انقلاب در چنین نشست هایی در کنار هم برای خنثی کردت توطئه های دشمن برنامه ریزی می کردند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همه گروه های سیاسی در جبهه مبارزه با استکبار باید وحدت را حفظ کنند و در هنگام تهدید نظام اسلامی از سوی دشمن همه باید در یک صف واحد به مقابله با دشمن بپردازند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج به ولایت وصل است، بیان کرد: بدون شک سپاه متعلق به همه احزاب و گروه ها است و در چنین نشست های می طلبد از تمام خبرنگاران فارغ از هر اندیشه سیاسی باید دعوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان ما به نسبت سایر استان ها فعال تر هستند و به طور قطع اگر در دوران جنگ اگر دیده بان تحرکات دشمن را به موقع اطلاع رسانی نمی کردند ما نمی توانستیم به هدف دست یابیم و خبرنگاران نیز همچون دیده بانان همیشا بیدار اخبار را در جامعه انتشار می دهند.

منتشر شده در :2018/06/12 - 10:06|شناسه خبر: 34278 365 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه