امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۱۶:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه:

هیچ جریان سیاسی در تصمیم‌گیری مدیریتی‌ام تأثیرگذار نیست

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه تصریح کرد: دومین سیاستی که در آموزش و پرورش ایجاد خواهم کرد اصل تمرکززدایی و تفویض اختیار به مدیران است.

راه ملت: علی پورک‌پور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه‌های خود به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش منطقه اظهار داشت: اصل ضابطه‌مداری تؤام با روابط انسانی قوی را سر لوحه کار قرار می‌دهم.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه تصریح کرد: دومین سیاستی که در آموزش و پرورش ایجاد خواهم کرد اصل تمرکززدایی و تفویض اختیار به مدیران است.

وی با بیان اینکه هماهنگی بین تعهد و تخصص از دیگر برنامه‌ها و اهداف است، تصریح کرد: با شرکت در جشنواره‌ها، رقابت‌ها و سایر مسایل مرتبط به افزایش کمی و کیفی آیتم‌های گوناگون پرورش کمک خواهیم کرد.

پورک‌پور بالا بردن جایگاه آموزش و پرورش را یکی دیگر از برنامه‌های مدیریتی خود برشمرد و گفت: ما مأموریت داریم جایگاه این نهاد را از این وضعیت موجود به وضعیت مطلوب برسانیم، برای تحقق این مهم نیاز به راهبردهای اجرایی و همکاری دستگاه‌ها داریم.

وی، با اشاره به آیتم‌های آموزش و پرورش در بحث آموزشی و اعمال میانگین نمرات کتبی در کنکور سراسری بیان کرد: در جهت کسب رتبه‌های تک رقمی، دو و سه رقمی داوطلبان همه گروه‌های آموزشی تلاش خواهیم داشت.

پورک‌پور در خصوص کمبود فضاهای آموزشی و فرسودگی برخی از فضاها گفت: طی بازدیدی که از مدارس صورت خواهد گرفت نیازهای شهرستان در این زمینه احصا و به دستگاه بالا دست ارسال می‌شود تا سازمان نوسازی مدارس نسبت به رفع آن اقدام کند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه نگاه ما در ارتباط با رسانه قطعا سیاسی نیست از تعامل با همه رسانه‌ها خبر داد و افزود: از انتقادهای سازنده که به پیشرفت آموزش و پرورش کمک کند استقبال می‌کنم اما تخریب را نمی‌پذیرم.

وی رویکرد در عزل و نصب‌ها را صرفا بر مبنای شایستگی، توانمندی، تخصص و فارغ از نگاه سیاسی خواند و گفت: سلیقه و جریان سیاسی در این مورد برای من مهم نیست و اعتقاد دارم مدیری که منتسب به جریان سیاسی باشد ولی توانمندی نداشته باشد نباید در این سمت جای بگیرد.

پورک‌پور تأکید کرد هیچ فرد،گروه یا جریان سیاسی در تصمیم‌گیری مدیریتی‌ام تأثیرگذار نیست البته مشورت ممکن است باشد اما تصمیم نهایی توسط خودم بر مبنای عقلانیت و شایستگی و نه احساسی خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه خبرنگاران را زبان گویا، چشم بیدار، سفیران آگاهی و زحمت کشان عرصه اطلاع‌رسانی دانست و ا اشاره به اصول خبرنگاری از دیدگاه رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: اخلاق رسانه‌ای و رسانه اخلاقی دو وجه متفاوت‌اند که باید رعایت شوند.

وی، ادامه داد: اخلاق رسانه ایجاب می‌کند خبرنگار هر چیزی که هست را به صورت مکتوب ارائه دهد و رسانه اخلاقی پایبند به مسایل اخلاقی است.

پورک‌پور بیان کرد: هر رسانه‌ای که بر مبنای عقلانیت و منطق عمل کند مخاطب به خود جذب می‌کند و رسانه‌ای که حرفه‌ای عمل نکند به جای جذب مخاطب سیاست دافعه خواهد داشت./فارس

 

 

منتشر شده در :2018/07/01 - 09:07|شناسه خبر: 34347 493 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه