امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۲:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آب مناطق مادوان سفلی و علیا و بلهزار به مدت ۳۶ ساعت قطع می شود

راه ملت؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد سیدیعقوب فرجی در گفت و گو با خبرنگاران از سوختگی چهار پمپ تامین آب شهر مادوان و مناطق اطراف آن خبر داد و اظهار کرد: نوسان در شبکه برق عامل ایجاد این مشکل بود. معاون بهره برداری شرکت آب و […]

راه ملت؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد سیدیعقوب فرجی در گفت و گو با خبرنگاران از سوختگی چهار پمپ تامین آب شهر مادوان و مناطق اطراف آن خبر داد و اظهار کرد: نوسان در شبکه برق عامل ایجاد این مشکل بود.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود : به دلیل مشکلات بوجود آمده آب مناطق مادوان سفلی و علیا و بلهزار از ساعت ۱۴ امروز به مدت زمان ۲۴الی ۳۶ ساعت قطع خواهد بود.

فرجی با تشکر از صبر و شکیبایی مردم فهیم این مناطق عنوان کرد: کلیه پرسنل آبفای استان با تلاش بی وقفه در پی رفع مشکل خواهند بود. معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: نوسان و قطعی آب به دلایل مختلف اجتناب ناپذیر است به همین دلیل شهروندان نصب تانکر ذخیره آب را همواره مد نظر داشته باشند تا در مواقع اضطراری دچار مشکل نشوند.

منتشر شده در :2018/07/11 - 09:07|شناسه خبر: 34388 418 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه