امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۲۱:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید شهردار یاسوج از کارگاه ساخت عرشه پل چهارم بشار و خبر خوش برای مردم

شهردار یاسوج در بازدید از کارگاه ساخت عرشه پل چهارم بشار آخرین وضعیت این پل را تشریح کرد. ​

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری، دکتر نستهن مقدم در بازدید از کارگاه ساخت عرشه پل چهارم بشار عنوان کرد: این کارگاه یکی از مجهزترین و تخصصی ترین کارگاههای کشور است که بخاطر تاکید بر اهمیت و ایمنی پروژه برای این عملیات انتخاب شده است.

وی با اشاره به پیشرفت بسیار خوب پل چهارم بشار طی ۸ ماه اخیر عنوان کرد: عملیات اجرایی این پل پس از تعطیلی نسبتا طولانی از ۸ ماه پیش مجددا از سر گرفته شد و اکنون پایه های پل به اتمام رسیده است.

مقدم ادامه داد: هم اکنون عرشه پل در کارگاه مجهزی در شهر آبیک قزوین در حال ساخت است که طی بازدید های بعمل آمده روند ساخت آن مطلوب و طبق برنامه است.

شهردار یاسوج اضافه کرد: علیرغم شرایط فعلی بازار، خوشبختانه ۸۰ درصد از ورق مورد نیاز عرشه خریداری شده است و ۲۵ درصد از عملیات مونتاژ نیز انجام شده است.

دکتر نستهن مقدم ابراز کرد: عملیات اتصال بلوار رجاء به پل چهارم نیز در قالب ۲۵ درصد به پیمانکار ابلاغ شده است و کار از سوی پیمانکار آغاز شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون عملیات ساخت پل چهارم بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم بزودی بتوانیم بزودی این پروژه را به مردم فهیم شهر یاسوج و مسافران پایتخت طبیعت ایران هدیه کنیم.

منتشر شده در :2018/07/15 - 11:07|شناسه خبر: 34444 518 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه