امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۱۴:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برنامه زمانبندی خاموشی بابرنامه برق امروز ششم مردادماه استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای خاموشی بابرنامه برق براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک مصرف در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، بویراحمد، باشت و چرام استان امروز شنبه ششم مردادماه جاری اجرا می‌شود. محمود مشکل گشا در گفت و گو با روابط عمومی شرکت توزیع نیروی استان کهگیلویه و […]

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای خاموشی بابرنامه برق براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک مصرف در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، بویراحمد، باشت و چرام استان امروز شنبه ششم مردادماه جاری اجرا می‌شود.

محمود مشکل گشا در گفت و گو با روابط عمومی شرکت توزیع نیروی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خاموشی امروز برنامه مدیریت اضطراری پیک بار مصرف در شهرستان کهگیلویه در دهدشت و در مناطق کوی آزادگان ۲ و پاسداران، کمربندی سایپا، گلزار شهدا، صدا و سیما، خیابان شهید مذکور پارسی، خیابان پست، دانشگاه آزاد اسلامی، کوی جانبازان، کوی شاهد و جاده سوق و رواق از ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه تا ۱۳:۱۰ دقیقه اجرا می شود.

وی از قطع و وصل شبکه های توزیع برق در پمپاژهای کشاورزی ماهور باشت از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تا ۱۵:۳۰ دقیقه امروز هم خبرداد و اظهارداشت: برق مناطق سرآبنیز، خربل و سدچم شیر گچساران از ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه تا ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه امروز نیز براساس مدیریت اضطراری در پیک بار قطع و وصل خواهد شد.

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برق بخشی از شهر یاسوج نیز شامل ارم ها، انتقال خون، ابوذر یک تا هفت، دادگستری، خیابان جمهوری و بیمارستان شهدای گمنام از ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه تا ۱۴:۱۰ دقیقه بهمراه و شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج از ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه تا ۱۵:۱۰ دقیقه در شهرستان بویراحمد نیز قطع و وصل می شود.

مشکل گشا با بیان اینکه برق شهر باشت از ۱۳:۵۰ دقیقه تا ۱۵:۱۰ دقیقه نیز مشمول مدیریت اضطراری در پیک بار خواهد بود، خاطرنشان کرد: برق شهر چرام و روستاهای تابعه نیز از ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه تا ۱۶:۱۰ دقیقه امروز شاهد خاموشی های بابرنامه است.
رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خاموش کردن لامپ های اضافی و استفاده از روشنایی طبیعی در روز را ساده ترین راه صرفه جویی در مصرف برق عنوان کرد.

وی گفت: استفاده از وسایل پرمصرف برق را باید به روزهای تعطیل یا ساعات غیرپیک تغییر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲۵۰ هزار مشترک فعال برق در استان وجود دارد.

منتشر شده در :2018/07/28 - 01:07|شناسه خبر: 34593 353 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه