امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۸:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برای اولین بار در تاریخ ورزش بانوان استان،بانوی کوراش با تیم ملی عازم بازیهای آسیایی می شود

علوی افزود :اردوی تیم ملی کوراش بانوان کشور از ۱۴لغایت ۲۳مرداد ماه برگزار می شود و تیم چهار نفره کوراش بانوان کشور روز یکم شهریورماه عازم رقابتهای آسیایی جاکارتای اندونزی می شود .

راه ملت؛ علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :برای اولین بار در تاریخ ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد ، یک بانوی هم استانی با تیم ملی کوراش بانوان کشور عازم بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی می شود.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :برای اولین بار در تاریخ ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد ، یک بانوی هم استانی با تیم ملی کوراش بانوان کشور عازم بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی می شود.
بانوی کوراش کهگیلویه وبویراحمدی با تیم ملی کوراش عازم رقابتهای بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی می شود.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت: آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش بانوان کشور قبل از اعزام به رقابتهای آسیایی جاکارتای اندونزی در استان گیلان و شهر رشت برگزار می شود و طاهره آذر پیوند عضو تیم ملی کوراش بانوان کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد در این اردو حضور دارد.
علوی افزود :اردوی تیم ملی کوراش بانوان کشور از ۱۴لغایت ۲۳مرداد ماه برگزار می شود و تیم چهار نفره کوراش بانوان کشور روز یکم شهریورماه عازم رقابتهای آسیایی جاکارتای اندونزی می شود .
مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک این موفقیت به این بانوی ورزشکار هم استانی ،از شانس آذر پیوند در کسب یکی از سکوهای مسابقات کوراش بانوان در رقابتهای بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی خبر داد و برای این بانوی ورزشکار کهگیلویه وبویراحمدی در اردوی تیم ملی و بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی آرزوی موفقیت و پیروزی کرد .
تیم ملی کوراش بانوان کشور در سه وزن ۵۲،۶۳و ۷۸کیلو گرم با چهار ورزشکار بانوی در این مسابقات شرکت می کند.
طاهره آذر پیوند بعنوان ورزشکار وزن ۵۲کیلو گرم نماینده شایسته کوراش بانوان کشور است .
منتشر شده در :2018/08/06 - 01:08|شناسه خبر: 34620 573 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه