امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۵۷:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار بویراحمد:

افتتاح فاز نخست پروژه تصفیه خانه آب اضطراری یاسوج/ پروژه موزه یاسوج ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرماندار شهرستان بویراحمد از افتتاح فاز نخست پروژه تصفیه خانه آب اضطراری یاسوج در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت؛ شاهرخ کناری در نشست با خبرنگاران با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی موزه استان در شهر یاسوج، اظهار داشت: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت این موزه هزینه شده است.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه زیرساخت های گردشگری در این شهرستان توسعه می یابد، گفت: تله کابین یاسوج به طول ۶ کیلومتر در مسیر آبشار تا تپه نورالشهدا احداث می شود.

وی افزود: هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و با بهره برداری از آنها زمینه رونق گردشگری در بویراحمد فراهم می شود.

 

کناری از کلنگ زنی عملیات گازرسانی به ۲۶ روستای شهرستان بویراحمد در هفته دولت خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای ” گنجگون” دهستان تنگ سرخ نیز به زودی آغاز می شود.

وی بیان کرد: در حوزه آب روستایی ۷ مجتمع آبرسانی در یک سال اخیر به بهره برداری رسیده و یا تا هفته دولت آماده بهره برداری است.

 

کناری از انجام هدفگذاری هایی در حوزه آبیاری قطره ای خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰۰ هکتار آبیاری قطره ای در این شهرستان اجرایی شده است.

فرماندار بویراحمد اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی و پیگیری و نشست های متعدد با معاونت مناطق محروم ریاست جمهور مقرر شد ۱۰ طرح با اعتبار ۷۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در دهستان زیلایی به عنوان پایلوت توسعه ای هزینه شود.

منتشر شده در :2018/08/12 - 02:08|شناسه خبر: 34649 559 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه