امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۵۱:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سخنگوی شورای شهر دهدشت؛

نگاه تبعیض‌آمیز مسؤولان استانی به شهرداری ها

سخنگوی شورای شهر دهدشت ادامه داد: در حالی که برای شهر گچساران سهمیه قیر رایگان به راحتی در نظر گرفته می‌شود به شهر دهدشت هیچ توجهی نمی‌شود.

راه ملت؛ محمدحسین جمشیدی صبح امروز در نشست شورای شهر که با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی برگزار شده بود با انتقاد از نگاه تبعیض‌آمیز مسؤولان استانی به شهرهای استان گفت: نوع نگاه مسؤولان به دهدشت نسبت به شهرهای همجوار متفاوت است.

سخنگوی شورای شهر دهدشت ادامه داد: در حالی که برای شهر گچساران سهمیه قیر رایگان به راحتی در نظر گرفته می‌شود به شهر دهدشت هیچ توجهی نمی‌شود.

جمشیدی گفت: بودجه شهرداری شهرهای همجوار با ۱۰۰ میلیارد بسته می‌شود این در حالی است که بودجه شهرداری دهدشت تنها ۲ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه نجات دهدشت در گرو توجه ویژه مسؤولان استانی و شهرستان است، تصریح کرد: از دکتر نیکبخت انتظار می‌رود در تخصیص بودجه نسخه شفابخشی برای شهرداری دهدشت بپیچد و شهرداری را از سرطان بدهکاری نجات دهد.

جمشیدی گفت:اگر چهره دهدشت طی سالیان گذشته هیچ تغییر پیدا نکرده ۷۰ درصد به فرمانداران برمی‌گردد که با عملکرد ضعیف خود نتوانستند به تخصیص بودجه شهرداری کمک کنند.

وی، ادامه داد: با روند بی‌تفاوتی به بودجه شهرداری تا ۲۰ سال آینده هم نباید انظار تغییر سیمای شهر داشته باشیم

منتشر شده در :2018/08/16 - 01:08|شناسه خبر: 34729 502 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه