امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۰:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کشف ۲۱۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و یزد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۱۳ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و مأ موران انتظامی در استان یزد خبر داد.

به گزارش راه ملت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی انصاری” گفت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشراف کامل بر رفتار‌های مجرمانه سوداگران مرگ، از انتقال یک محموله موادمخدر از شرق کشور به مقصد یکی از استان های مرکزی کشور مطلع شدند.

وی با اشاره به هماهنگی با مرجع قضائی و نیز تعامل با پلیس استان یزد برای دستگیری سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر کهگیلویه و بویراحمد و مأموران انتظامی استان یزد با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی و تخصصی ، طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند در محور ورودی به استان یرد، با توقیف یک دستگاه کامیون تریلر دانگ فنگ ، یک نفر از سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

انصاری گفت: در این عملیات، ۲۱۳ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از اقدام به موقع مأموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد و مأموران پلیس در استان یزد، با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق موادمخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند .

منتشر شده در :2018/08/23 - 01:08|شناسه خبر: 34816 321 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه