امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۱:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم تببین شود/ خبرنگاران دیده بانان امین جامعه هستند

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خبرنگاران دیده بان جامعه هستند، گفت: اصحاب رسانه می توانند با تقد منصفانه زمینه توسعه کشور را فراهم کنند.

راه ملت: سرهنگ جهانگیر انصاری در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش موثر دیده بانان در زمان جنگ، اظهار داشت: امروز رسالت خبرنگاران همچون دیده بانان است که اگر از وظیفه خود غفلت کنند موجب بروز مشکلاتی می شود.

جانشنین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت تعامل رسانه ها در جهت توسعه استان تاکید کرد و گفت: انتظار می رود اصحاب قلم دستاوردهای نظام را در جامعه انعکاس دهند و موج امید را در دل مردم زنده نگهدارند.

وی تاکید کرد: انتظار می رود رسانه ها به عنوان دیده بان بیدار جامعه علاوه بر انعکاس ضعف ها و مشکلات نقاط قوت و دستاوردهای نظام را نیز برای مردم تشریح کنند.

انصاری تصریح کرد: علی رغم توطئه های دشمنان در ادوار گذشته جمهوری اسلامی ایران همواره در مسیر تعالی و پیشرفت گام برمی دارد و دشمن بداند نمی تواند این ملت همیشه بیدار را متوقف کند.

وی با بیان اینکه شاید در بعضی شاخص ها ضعف هایی وجود داشته باشد، افزود: اما پیشرفت کنونی کشور در زمینه های مختلف نشان از همت والای مردم و مسئولان نظام در جهت توسعه است.

انصاری بیان کرد: امروز جنگ نرم راهبرد دشمن برای مقابله با نظام است و پیچیده تر از جنگ دوران دفاع مقدس است اما دشمن بدانند ملت ایران فولاد آب دیده هستند و از این توطئه ها هراسی ندارند.

منتشر شده در :2018/08/29 - 02:08|شناسه خبر: 34931 281 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه