امروز :پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۳:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس اتاق بازرگانی استان تاکید کرد:

لزوم ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد

چهلمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار و در محل اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.

راه ملت: رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: بروکراسی اداری و نظام قبیله ای فرآیند صدور مجوزها را کند کرده که راه اندازی پنجره واحد یکی از راهکارهای مهم جهت رشد استان است.

چهلمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار و در محل اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.

جبار کیانی در این نشست، اظهار داشت: می طلبد به جای افزایش وصول مالیات از افراد و سرمایه گذاران مودیان جدید مالیاتی شناسایی شوند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با تاکید بر اینکه فرآیند اخذ مجوزها مردم و سرمایه گذاران را زمین گیر کرده است، عنوان کرد: گاهی این فرآیند متاثر از نظام قبیله ای استان است و در این راستا شاهد برخوددهای تبعیض آمیزی هستیم.

وی خواستار شفاف سازی در خصوص فرآیند صدور مجوزها شد و گفت: انتظار می رود در راستای حمایت از سرمایه گذاران و مصرف کنندگان هرچه زودتر نسبت به ایجاد پنجره واحد اقدام شود.

کیانی با تاکید بر اینکه مدیران استان باید در زمینه جذب اعتبارات ملی فعال تر باشند، اظهار داشت: اینگونه حرکت های انفعالی در بعضی سیستم های آسیب جدی وارد می کند که بدون شک با مشارکت و چانه زنی بیشتر مدیران برای تخصیص بیشتر اعتبارات کمتر شاهد چنین شرایطی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: می طلبد روند مبادله موافقت نامه با سرعت بیشتری انجام شود.

کیانی با اشاره به اینکه در بحث فولاد رشد ۲۰۰ تا ۲۵۰ درصدی قیمت را شاهد هستیم، بیان کرد: شیوه نظارت بر روند اجرای پروژه ها مطلوب نیست و این موضوع تاثیر منفی بر اجرای پروژه های عمرانی داشته است.

منتشر شده در :2018/09/04 - 01:09|شناسه خبر: 34984 399 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه