امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۲۶:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تجمع ۲۰ هزارنفری بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری راه ملت؛ سرهنگ جهانگیر انصاری در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رزمایش بزرگ عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله (ص) در مرکز استان خبر داد و گفت: مرحله نخست این رزمایش با حضور گردان های بیت المقدس و امام حسین (ع) در مراکز شهرستان ها برگزار شد و مرحله دوم […]

به گزارش پایگاه خبری راه ملت؛ سرهنگ جهانگیر انصاری در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رزمایش بزرگ عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله (ص) در مرکز استان خبر داد و گفت: مرحله نخست این رزمایش با حضور گردان های بیت المقدس و امام حسین (ع) در مراکز شهرستان ها برگزار شد و مرحله دوم رزمایش ۱۲ مهرماه با حضور گردان های عاشورا، کوثر، امام حسین (ع)، الزهرا و اقشار مختلف بسیج در مرکز استان برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در مرکز استان ۱۲ نقطه مشخص شده که گردان ها به صورت ستونی و پیاده به سمت مقر تعیین شده حرکت می کنند.

انصاری با بیان اینکه بسیج همیشه باید آماده باشد، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور این رزمایش را به نمایش خواهیم گذاشت و انتظار می رود اقتدار بسیج در این تجمع بزرگ برای دشمنان قسم خورده نظام که دست از دشمنی برنمی دارند به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، عنوان کرد: ما باید همواره در اوج آمادگی باشیم و پس از انجام این عملیات کار در اهواز دلاورمردان ایران اسلامی سیلی محکمی بر گوش یاوه گویان و استکبار جهانی زدند.

انصاری بیان کرد: ماحصل آن سیلی را تمام کشورهای دنیا دیدند و دشمنان نظام اسلامی باید مواظب باشند که با دم شیر بازی نکنند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه راهبرد نظام اسلامی دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جنگ سختی متصور نیست اما صلحی هم با آمریکا وجود ندارد.

وی تاکید کرد: این رزمایش گوشه ای از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی و پیامی برای دشمنان که مواظب صحبت ها و مواضع خود در قبال جمهوری اسلامی ایران باشند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اصحاب رسانه در قالب گردان ” شهید عبدیان” در این رزمایش شرکت می کنند.

انصاری با اشاره به تشکیل دو قرارگاه فرهنگی امام هادی (ع) و مدیریت فضای مجازی برای این رزمایش بیان کرد: اصحاب رسانه در قالب قرارگاه ” شهید عبدیان” در این رزمایش حضور داشته و این تجمع بزرگ را پوشش می دهند.

منتشر شده در :2018/10/02 - 09:10|شناسه خبر: 35213 444 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه