امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۲:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت جنوب عنوان کرد

بیمارستان ۶۴ تختخوابی نفت گچساران سال آینده به بهره برداری می رسد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دراولین بازدید خود از شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور در گلزار شهدای شهرستان گچساران با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گچساران ادای احترام کرد.

راه ملت: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دراولین بازدید خود از شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور در گلزار شهدای شهرستان گچساران با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گچساران ادای احترام کرد.
بر اساس این گزارش:  مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان گچساران و نشست با وی، بازدید ازکارخانه NGL1200  در دشت گز، بیمارستان قدیم نفت گچساران و بیمارستان ۶۴ تختخوابی در حال احداث و جلسه با مدیران و روسای ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از دیگر برنامه های  سفر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به گچساران بود.
مهندس احمد محمدی در نشستی که با حضور مدیرعامل نفت گچساران و جمعی از مدیران نفت جنوب و گچساران در سالن کنفرانس نفت برگزار شد با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: امروز خوشحال هستم که در دومین سفر به شرکت های تابعه در خدمت شما کارکنان نفت گچساران هستم.
وی افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دروازه صادرات نفت جنوب است و این نشان از نقش و مسئولیت شما در این شرکت است.
مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد: گستردگی شرکت نفت گچساران در چهار استان، تامین خوراک پتروشیمی، وجود ۴۶ تاسیسات فرایندی، خطوط لوله گسترده  در نقاط صعب العبور همه نشان از شهامت،جرات و رشادت کارکنان نفت گچساران است که با این قدمت لحظه ای کم نگذاشتند تا شریان نفت متوقف شود.
محمدی عنوان کرد: امروز به جرات باید بگویم کارکنان صنعت نفت در طول چهار دهه که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد ناممکن ها را ممکن کردند و اگر من به عنوان مدیرعامل بخواهم گزارش بدهم به پشتوانه شما نیروهای عملیاتی و ستادی در مناطق نفت خیز جنوب است.
وی سهم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از طرح عظیم توسعه ۲۸ مخزن را قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: با اجرای توسعه ۲۸ مخزن ظرفیت های بالفعل و بالقوه چهار استان مرزی شما بکارگرفته شده و در نتیجه موجبات رونق کسب و کار و توسعه شهری و روستایی را در منطقه فراهم خواهد کرد و در ادامه بخشی از این هزینه صرف مسئولیت های اجتماعی و طرحهای اولویت دار عمرانی، فرهنگی و آموزشی در منطقه خواهد شد.
محمدی با بیان اینکه نیروی انسانی سختکوش این شرکت با تجربیات ارزشمند که دارند، همواره در شرایط سخت و دشوار از مشکلات عبور نموده،خاطرنشان کرد: بنابراین تکریم این نیروها از مهمترین اولویت های مناطق نفت خیز جنوب محسوب می شود
در ادامه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب و هییت همراه با اشاره به نقش نفت گچساران در مناطق نفت خیز جنوب گفت: قرار گرفتن تأسیسات این شرکت در چهار استان کهگیلویه و بویر احمد ، خوزستان ، بوشهر و فارس از ویژگی های این شرکت است که در کنار قرار گرفتن تلمبه خانه عظیم گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عملیات این شرکت را به قلب صادرات نفت خام کشور تبدیل کرده است .
مهندس هوشنگ صیدالی افزود: نفت گچساران و چند شرکت مهم دیگر با خط لوله به تلمبه خانه گوره منتقل می شود و با افزایش فشار در نهایت به سمت پایانه خارک جهت صادرات هدایت می شود از این رو راهبری تمام این مراحل ، تعمیر و نگهداری این تأسیسات بر عهده کارکنان تلاشگر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است .
صیدالی به اقدامات نفت گچساران اشاره کرد و گفت: با وجود تمام مشکلات این شرکت همواره به عنوان دومین تولیدکننده نفت در جنوب با عبور از تحریم ها و ایستادگی و ایمان به خدا در عمل به اقتصاد مقاومتی پیشتاز بوده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد با پیگیریهای انجام شده و مساعدت مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت جنوب در این بازدید و تامین اعتبار جهت اتمام و افتتاح  بیمارستان شهدای صنعت نفت گچساران در اوایل سال آینده انجام خواهد شد.
گفتنی است: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای صنعت نفت گچساران در زیر بنای۱۱ هزار متر مربع تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد./کبنا

 

منتشر شده در :2019/01/23 - 09:01|شناسه خبر: 36165 571 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه