امروز :دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۱:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فعال سیاسی وچهره مطرح اصلاح طلبان در بازدید از غرفه عصرزاگرس و راه ملت؛

موافق استانی شدن انتخابات هستم/حاضرم رئیسی باشد ولی روحانی نه/تابع تشکیلات هستم (+تصاویر)

عصر امروز داریوش ارجمند فعال سیاسی وچهره مطرح اصلاح طلبان استان از غرفه مشترک عصرزاگرس وراه ملت بازدید کرد وپاسخگوی سوالات رسانه ها بود.

راه ملت: سوالات حول سه محور بحث فیلترینگ تلگرام،انتخابات استانی وحمایت ویا عدم حمایت از روحانی مطرح شد

داریوش ارجمند در پاسخ به سوال موافق فیلترینگ تلگرام هستید گفت: می توان از منظرهای مختلف به بحث فیلترینگ نگاه کرد ولی در واقع باید گفت وجود فضای مجازی چه اشکالاتی ممکن است برای گروه ویاقشر بودجود بیاورد که تصمیم به فیلتر تلگرام گرفته شد.

ارجمند افزود: رقیب سیاسی ویارقیب اقتصادی که می توان بحث رقیب سیاسی را محتمل تر دانست که مردم را محدود کنند.
وی در پاسخ به سوال بعنوان یک کهگیلویه وبویراحمدی آیا بااستانی شدن موافق هستی واگر شود شرایط را چطور ارزیابی میکنید گفت؛ بعنوان فعال سیاسی یکی از کسانی هستم که قضیه را پیگیری میکنم وصحبت های موافقین ومخالفین را می شنوم وقطعا کم کاستی هم دارد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهارکرد؛ ما باید دموکراسی را باهمه ارکان آن بپذیریم نمی شود بخشی از دموکراسی بخواهیم وبخش دیگری را نادیده بگیریم.
ارجمند عنوان کرد؛ برداشت من این است اگر انتخابات استانی شود بهتر است ودلیل است که باتوجه به اینکه احزاب سیاسی نداریم واحزاب غیررسمی هستند مثل ایلات وطوایف که قدرت اصلی را ایفا میکنند وانتخابات استانی حداقل وفاق بین طوایف است ومنتخب پاسخگوی همه استان است.
ارجمند در پاسخ به سوال آیا اگر روحانی کاندید شود ویا باز به عقب برگردید از روحانی حمایت میکنید گفت؛ سوال سختی است اما تمام تلاشم را میکنم که روحانی گزینه اصلاح طلبان نباشد وچون کار تشکیلاتی میکنم باید تابع تشکیلاتم باشم.
وی اظهارکرد؛ در انتخابات ۹۲و۹۶ گروه زیادی مخالف روحانی بودند ولی اکثریت تشکیلات رای دادند وماهم حمایت کردیم.
ارجمند اظهارداشت؛ گروهی بنام اعتدال پایه ریزی شد اصلاح طلبان لب مرز وقابل وادادگی را استحاله کنند واز اصلاح طلبان جدا کنند وبعد آدم هایی که فاصله دارند را تتمیع کنند.
این چهره مطرح اصلاح طلب بابیان اینکه درعالم سیاسیت کسی که ازاین شاخه به شاخه دیگر می پرد را قبول ندارم، افزود: در پروژه از استحاله تا عبور ازاصلاح طلبان روحانی یک مجری بود بااین حال اگر روزی تشکیلات تشخیص به حمایت بگیرند تابع تشکیلات هستم.
ارجمند در پایان گفت؛ تمام تلاشم را میکنم که حتی رئیسی باشد ولی روحانی نباشد.
منتشر شده در :2019/01/26 - 09:01|شناسه خبر: 36324 463 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه