امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۰۶:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عملکرد خانم صداقت قابل قبول است/امیدوارم نان هیچکس آجر نشود

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه یاسوج وفعال سیاسی اصلاح طلب عصرامروز از غرفه مشترک عصرزاگرس وراه ملت بازدید کرد.

راه ملت: فرزانه آرامش در گفتگوی کوتاه به خبرنکار ما در مورد فیلترینگ تلگرام گفت؛ بستن فضای مجازی بر مردم کار درستی نیست چون مشاغلی دارند از طریق فضای مجازی انرار معاش میکنند.
آرامش عنوان کرد؛ کلیت قضیه کار درست وعملی نیست وامیدوارین که این اتفاق در کشور نیفتد وبجای فیلترینگ سعی کنیم اخلاق را آموزش دهیم وسعی شود از این فضا استفاده نادرست نشود وامیدواریم نان هیچکسی در فضای مجازی آجر نشود.
وی در پاسخ به سوال آیا بااستانی شدن انتخایلت موافق هستید یاخیر گفت؟انتخاباتی شدن انتخابات هم محاسنی دارد وهم معایبی که طبیعتا استان ما من موافق استانی شدن نیستم ومهم ترین دلیلم این است که باز میدان مانور بین کسانی که برند هستند محدود می ماند وجایی برای ورود یک نیرو ویا فکر جدید وجود ندارد.
آرامش اظهارکرد؛ دوست دارم انتخابات در استان ما به شکل سابق برگزار شود وخیلی به قضیه انتخاباتی شدن خوشبین نیستم واما ممکن است در کشور حسن هایی داشته باشد که در نظر مت نمیگنجد ولی در مورد استان ما نظرم این است نباشد بهتر است.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه یاسوج در پاسخ به سوال شایعه ای وجود دارد فرماندار بویراحمد ودنا تغییر کند واکنش نشان داد وگفت؛ چیزی که ما از حوزه دنا شنیدیم این است که خانم صداقت خوب عمل کرده وطبق شناخت ما خانمی هستند که ویژگی های عمومی دارند وخیلی مورد احترام هستند وهیچ دلیلی برای جابجایی ایشان نمی بینم واگر قرار است جایی از ایشان استفاده شود بهترین جایگاه همین است.
آرامش اظهار داشت: اینکه می گویند نمی تواند انتخابات برگزار کند درست نیست اگر قرار است انتخابات در چارچوب قانون برگزار شود خانم صداقت نشان داد که می تواند موفق باشد وامیدوارم تداوم داشته باشد.
وی در پایان افزود؛ وقتی ودر کشور ارتقا بانوان از اولویت هست ویا گفته نمی شود ۳۰ در صد پست های مدیریتی سهمیه بانوان است پس کم لطفی است که این مسولیت از خانم صداقت گرفته شود.

منتشر شده در :2019/01/26 - 09:01|شناسه خبر: 36327 1080 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه