امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۲:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سفر مدیر کل امور بانوان استانداری به بخش چاروسا+ تصاویر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهیگلویه و بویراحمد در ادامه بازدیدهای خود این بار با بانوان بخش چاروسا بازدید به عمل آورد.

آذر صفایی در ادامه بازدید‌های امور بانوان استانداری با بانوان بخش چاروسا افزود: در ابتدا دیداری با زنان روستای «زیرکَل» داشتیم و کارگاه‌هایی در خصوص سرطان‌های شایع زنان و طرح غربالگری برای بانوان این روستا برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: هم‌چنین کارگاه آموزش خانواده با شرکت ۱۰۰ خانم در این روستا برگزار شد.

وی هم‌چنین از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی برای ۹۶ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی و متوسطه با همکاری موسسه مردم نهاد کوه نیل خبر داد و اظهار کرد: هدایایی در قالب لوازم والتحریر و البسه بین این دانش‌آموزان توزیع شد.

صفایی خاطرنشان کرد: با همکاری مرکز بهداشت کهگیلویه دو کارگاه آموزشی «دوران بلوغ» و «مهارت‌های زندگی» برگزار کردیم.

وی بازدید خود از خوابگاه شبانه‌روزی قلعه رئیسی را یادآور شد و با توجه به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این خوابگاه گفت: با توجه به مسافت طولانی برخی دانش آموزان دختر این منطقه؛ احداث این خوابگاه یک ضرورت است چرا که ترک تحصیل دانش آموزان شروع بسیاری از آسیب‌ها و عقب ماندن دختران از ارتقاء خواهد.

صفایی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه انقلاب تنها معطوف به دهه فجر نیست تصریح کرد: یکی از دستور کارهای بزرگداشت چهل سالگی انقلاب در امور بانوان معرفی دستاوردهای زنان است که اولین برنامه را در منطقه «دلی بجک» سپیدار شروع کردیم.

وی با بیان اینکه تا به امروز برنامه‌های متناوبی برگزار کردیم؛ همایش عفاف و حجاب در دنا را یکی از این برنامه‌ها عنوان و اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌ها امور بانوان در دهه فجر حضور در خوابگاه‌های خودگردان و پاسخ به شبهات در خصوص انقلاب خواهد بود.

صفایی بازدید از بخش‌های مختلف شهرستان ها و دیدار با زنان و برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب در یکی از روستاها را به عنوان دیگر برنامه‌های امور بانوان در دهه فجر عنوان کرد.

منتشر شده در :2019/01/27 - 01:01|شناسه خبر: 36372 1744 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه