امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۳:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار کهگیلویه:

سومین سفر استاندار به دهدشت نشان دهنده عزم جدی برای توسعه و آبادانی است

جعفر نیکبخت امروز در شورای اداری شهرستان سومین سفر استاندار به دهدشت را نشاندهنده عزم جدی مدیریت ارشد استان در توسعه و آبادانی شهرستان عنوان کرد.

راه ملت: جعفر نیکبخت امروز در شورای اداری شهرستان سومین سفر استاندار به دهدشت را نشاندهنده عزم جدی مدیریت ارشد استان در توسعه و آبادانی شهرستان عنوان کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم شهرستان در مبارزات علیه ستمشاهی سابقه دارند و آمار شهدا نشان از ادای دین مردم به نظام و پشتیبانی از انقلاب است.

وی با بیان اینکه سیاست نظام اسلامی بر محرومیت‌زدایی است،افزود: مردم شهرستان قدردان خدمات نظام هستند.

نیکبخت گفت: سیاست دولت و استاندار ایجاد اشتغال و افزایش تولید و محرومیت‌زدایی است که در این شهرستان ظرفیت‌هایی شامل دامپروری و کشاورزی داریم باید بسترهای لازم جهت استفاده مهیا شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی از قبیل آبرسانی ایدنک که پنج هزار هکتار زمین را آبیاری می‌کند،سدهای کوهبرد و سرپری،سد مارون ۲ و پروژه‌های صنعتی پتروشیمی،سیمان،نیروگاه پادوک و.. نیازمند دستور ویژه برای تأمین اعتبار است،ادامه داد: با تکمیل این پروژه‌ها کشاورزی و تولید رونق خواهد یافت و به رفع بیکاری کمک می‌کند.

نیکبخت مهمترین مشکل کهگیلویه را در بیکاری دانست و گفت: در زمینه ماشین آلات راهسازی کمبود داریم و می‌طلبد در صورتی که امکان تأمین ماشین آلات مورد نیاز وجود ندارد نسبت به استقرار امانی ماشین آلات اقدام شود.

این مسؤول به روند تسهیلات اشتغالزایی روستایی اشاره کرد و افزود: در مجموع ۱۷ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان اعتبار به کهگیلویه اختصاص یافت،۳۸۳ طرح جهت دریافت این تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند که ۲۳۰ طرح به تصویب رسید.

نیکبخت گفت:هفت میلیارد تومان تسهیلات به ۷۲ طرح پرداخت شد،۳۴ طرح در حال پرداخت بوده و ۱۲۴ طرح در حال بررسی است.

منتشر شده در :2019/02/03 - 05:02|شناسه خبر: 36514 318 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه