امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۰۵:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار:

اگر دغدغه‌ها به عقده‌ها بدل شد خبری از پیشرفت نخواهد بود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: موفقیت و توسعه شهرستان کهگیلویه در گرو رهایی از سیاسی بازی است.

راه ملت: علی محمد احمدی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شده بود با اشاره به سفر یک سال و نیم گذشته خود به دهدشت،اظهار داشت: در آن سفر دهدشت را در سیمای شهری نامطلوب دیدم که با فقیرترین شهر هم قابل قیاس نبود و امروز این شهر نسبت به یک سال و نیم گذشته خسته‌تر به نظر می‌رسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید دست به دست همدیگر دهیم تا به توسعه شهر کمک کنیم در این راه برنامه‌هایی در دست است که باید زیر ساخت‌ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه هیچ پروژه راکدی در شهرستان وجود ندارد،گفت: آبرسانی به چهار شهر در حال انجام است،نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک که در حالت عادی سه سال کار شروع آن طول می‌کشید کارگاه‌ها فعال است.

احمدی ادامه داد: فاز دوم کارخانه آجر در حال فعالیت است و آبرسانی دهدشت غربی که سال‌ها راکد بود با انتخاب پیمانکار جدید کارش دنبال خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم باید تلاش داشته باشند تا دیگران هم به فریادشان برسند.

وی با بیان اینکه مردم کهگیلویه از تسهیلات ارزان قیمت اعطایی دولت استفاده نکردند،افزود:۴۰۰ میلیارد پول ۵ درصد آوردیم به بانک‌ها دادیم گچساران،بویراحمد و دنا ۱۰۰ درصد جذب کردند اما چرایی عدم جذب این اعتبارات در کهگیلویه را استاندار مقصر نیست.

احمدی گفت: مردم را از سیاسی بازی رها کنید کار اقتصادی سم آن سیاست است.

وی با توجه به منابع محدود کشور و وضعیت تحریم‌ها، گفت: اگر دغدغه ما پیشرفت باشد شاهد توسعه خواهیم بود و اگر دغدغه‌ها به عقده‌ها بدل شد خبری از پیشرفت نخواهد بود.

وی ادامه داد: اگر دلسوزیم کاری به دیگران نداشته باشیم از خود بپرسیم چکار کردیم.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دهدشت تاریخ ویژه‌ای دارد مردم خوبی دارد اگر توانستیم مردم را از سیاست فاصله دهیم پیشرفت می‌کند چون دهدشت از سایر شهرها چیزی کمک ندارد.

احمدی بیان کرد: در مدتی که تصدی استان را بر عهده گرفتم دغدغه‌ام مردم کهگیلویه و شهر دهدشت بود و ادامه خواهد داشت نه به خاطر تمجید کسی بلکه به خاطر رسالتی که انقلاب دارد و از ما می‌خواهد.

این مسؤول افزود:دهدشت در مسیر پیشرفت است باید همان طور که بقیه با سعه صدر از ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند با کمک نیروهای بومی در سطح کلان از ظرفیت‌ها استفاده شود تا در دهه آینده به مراتب آبادتر و سربلندتر خواهد بود.

منتشر شده در :2019/02/03 - 05:02|شناسه خبر: 36516 542 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه