امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۴:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دعوت مسئولان و شخصیت های کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شخصیت ‌ها، مسئولان، نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام و بیانیه‌هایی، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

راه ملت: شخصیت‌ها، مسئولان، نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف مردم‌نهاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ها و پیام‌هایی از مردم همیشه در صحنه، برای حضوری پر شور و شعور در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل سالگی انقلاب اسلامی دعوت کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام تبریک خود به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم استان را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

باسمه تعالی 

ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و شعور مردم در جشن های ایام الله دهه فجر؛ امسال دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی و ورود به دهه ۵۰ سالگی انقلاب قرار داریم.
در طول چهار دهه گذشته نظام سلطه و ایادی غرب با همکاری برخی دولتهای مرتجع منطقه برای مقابله با انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و همواره درصدد هجمه و ضربه بر علیه آرمانها و اصول انقلاب اسلامی و متوقف کردن پیشرفتهای این نظام الهی بودند تا با توطئه و دسیسه مسیر پیشرفت و تعالی ملت ایران را با مشکل رو به رو کنند.
اما امسال مردم ما متفاوت تر و آگاه تر از سال های گذشته ان شاالله مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان این ملت خواهند زد و با حضور پرشور، حماسی و سرشار از معرفت خودشان چهل سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه تر از سنوات قبل گرامی خواهند داشت.
اینجانب از مردم شریف و انقلابی استان که در طول دهه های گذشته همواره پاسدار ارزش های والا و ناب امام و انقلاب اسلامی بودند دعوت می کنم تا به فضل و یاری خداوند متعال امسال ۲۲ بهمن را پرشور تر و با نشاط تر رقم بزنند.
۲۲ بهمن‌ماه در حقیقت استمرار تلاشها و مجاهدتهای شهدا و ایثارگرانی است که با نثارخون و اهدای همه هستی خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و زنده نگه داشتند.
وظیفه همه ما در برابر وارثان واقعی نظام و انقلاب در این برهه خاص که نظام سلطه به سردمداری ایالات متحده آمریکا تحریم های ظالمانه خودش را بر ملت ایران تشدید کرده و جنگ تمام عیار اقتصادی را آغاز کرده، این است که با حضور باشکوه اقشار مردم به دشمنان این کشور و این انقلاب نشان دهیم که در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد و در حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام با تمام قوا در مقابل ظلم و جور بیگانگان ایستادگی خواهیم کرد.

علی محمد احمدی 
استاندار کهگیلویه و بویر احمد

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالفَجرِ ولَیالٍ عَشرٍ.
بیست و دوم بهمن ماه پدیدار گشتن خورشید چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، در این برهه از زمان و انبوه مشکلات مردم میهن، برای ادامه راه خود به همدلی، وحدت و شکیبایی در برابر مشکلات نیازمندیم. لذا بهترین فرصت برای حفظ وحدت کلمه، شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن می باشد. از این رو همه کسانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد  نسبت به اینجانب لطف و محبت دارند را جهت تجدید عهد و پیمان، هم صدایی و همگامی با سراسر ملت ایران به شرکت در راهپیمایی این روز دعوت مینمایم تا این اتحاد ملی را به نمایش بگذارند.

سید قادر لاهوتی
—————————————————————————

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا
و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است.
( آیه ۸۱ سوره اسراء)
بی شک پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تنها یک تحول سیاسی،سرنگونی یک رژیم و یا جابجایی قدرت در داخل مرزهای یک کشور نبود بلکه زلزله ای ویرانگر برای کشورهای استعمارگر شرق و غرب محسوب شده که پایه های حکومت استکبار جهانی و رژیم های وابسته به آن را متزلزل کرد.
این نهضت با هدف سرنگونی رژیم فاسد پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در ایران پایه گذاری شد و در مدت کوتاهی توانست پیام اصلی خود را که ماهیتی فرهنگی مبتنی بر اندیشه ی دینی و ارزش های معنوی داشت به مسلمان منطقه و کشورهای آزادی خواه جهان صادر کند.
و اینک در #چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،ملت شریف ایران با توکل به خداوند و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)،در برابر هجمه ها و دسیسه های دشمنان نظام اسلامی ثابت قدم و استوار ایستاده و همچون روزهای آغازین نهضت به آرمان امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وفادار است.
اینجانب ضمن پاسداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب،از مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می کنم تا با حضور پرشور و وحدت بخش خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن،بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غیرت انقلابی خود را در دیدگاه جهانیان به نمایش بگذارند.

سید محمد موحد
——————————————————————————–

پیام دعوت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از حضور پر شور و حماسی مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن.بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ
آنان که گفتند: آفریننده ما خداست و بر این سخن پایدار و ثابت ماندند بر آنها هیچ ترس و بیمی و حزن و اندوهی (در دنیا و عقبی) نخواهد بود. آیه ۱۳ سوره احقاف
دهه ی فجر سرآغاز طلوع خورشید استقلال و آزادی از مشرق دل های مشتاق به پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان ایران در پرتو نور افشانی پیر جماران، خمینی کبیر- رحمت الله علیه- است.هم او که به مدد دست غیب الهی و با همدلی و همراهی احاد مردم ایمانی، ندای رسای «الله اکبر» را در مناره و گلدسته های رفیع عزت و معنویت این دیار، طنین انداز کرد.
یک بار دیگر فجر از راه رسید و خاطرات ملتی یکپارچه و یکدست در به زیر کشیدن نماد استبداد و استعمار و جایگزین کردن نماد اقتدار و پیشرفت همه جانبه، در اذهان تداعی شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا-سلام الله علیها- و ادای احترام به ساحت ملکوتی آن بزرگ بانوی دو عالم، فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب را به مردم سرافراز میهن اسلامی بخصوص مردم انقلابی و همیشه در صحنه ی استان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
امید است در پرتو عنایت حضرت حق و در راستای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل عظیم الشان و لبیک به فرمان سکاندار کشتی انقلاب، در این مقطع حساس کنونی و در آستانه ورود به دهه ی پنجم انقلاب که ناظر خباثت های بیش از پیش استکبار جهانی و فشار بر توده های مردم در عرصه ی جنگ اقتصادی هستیم، شاهد حضور حماسی مردم غیرتمند استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شکست توطئه های دشمنان قسم خورده ی انقلاب باشیم و انشاء الله برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این خطه از ایران اسلامی افزوده گردد.

محمدکاظم نظری
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی شاخه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 

انقلاب اسلامی ایران چهلمین سال پیروزی خود را در حالی پشت سر گذاشت که ثابت کرد از پایه های استواری چون ایدئولوژی اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت مطلقه فقیه، قانون اساسی پویا و تحکیم نهادهای انقلاب که امام راحل بنا نهاده برخوردار است.

در این بیانیه تصریح شده است: این پایه های مستحکم با فداکاری و کمک‌های مردم انقلابی در همه عرصه های دفاع از انقلاب و لبیک به رهنمودهای پیامبرگونه حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری طی چهار دهه، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است. قطعا تشکیل نهادهای انقلاب از توده مردم توسط خمینی کبیر عرصه را بر دشمنان داخلی و خارجی تنگ و توطئه آنان را یکی پس از دیگری خنثی و انقلاب را مقاوم و آبدیده تر کرده است.

در بیانیه حزب عدالت‌طلبان آمده است: حضور سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین در مقابله با عوامل برانداز و ۸ سال دفاع مقدس در طول جنگ تحمیلی با تقدیم صدها هزار شهید و جانباز و آزاده گویای این واقعیت افتخار آمیز است و تداوم و ایستادگی آنها در ادامه خباثت های بیگانگان باعث غرور و مباهات است و همچنین نهادهایی که نقش بسیار موثری در محرومیت زدایی و دستگیری از قشر مستضعف جامعه مانند کمیته امداد و جهاد سازندگی را داشتند و برقراری امنیت داخلی توسط کمیته های انقلاب حقیقتی است که دوست و دشمن نمی توانند منکر آن شوند، در سایه این داشته های ارزشمند است که امروز بعد از چهل سال اینچنین امنیت پایداری نه تنها در کشور ایران اسلامی برقرار است بلکه خورشید این انقلاب در سراسر دنیا به درخشش در آمده است و دشمن را به خشم واداشته تا علیرغم همه توطئه‌ها علیه نظام اسلامی همچنان با بیش از صدها دستاورد مهم هر روز پرفروغ تر بدرخشد و دشمنان انقلاب را عصبانی کرده باشد که تحمل چهل سالگی انقلاب اسلامی را نداشته باشند.

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی ضمن دعوت از آحاد مردم مسلمان و شهید پرور و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن و شرکت در جشن چهل سالگی انقلاب با همه آنها با رهبری والامقام و شهیدان گلگون کفن عهد و پیمان می بندیم تا همچون گذشته در راه آرمانهای امام و رهبری استوار بمانیم و در برابر توطئه های ایادی داخلی و خارجی ایستادگی کنیم.

محمدرحیم دهراب پور
دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه استان کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه قلعه رئیسی در پیامی از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این پیام آمده است: 

مردم شریف و ولایت مدار و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون در عصری قرار داریم که این امت مورد توجه و عنایت الهی است ۴۰ سال از انقلاب اسلامی که ثمره زحمات و مجاهدت های همه انبیا و اولیا و شهدا است را پشت سر می‌گذاریم انقلابی که با پشتوانه فرهنگ بعثت و غدیر و عاشورا و با نگاه به فرهنگ انتظار محقق شد.

انقلابی که باعث حیات مجدد اسلام و حاکم شدن احکام اسلام و قرآن و برای ترویج آرمان انبیاء و اولیاء با هزینه های زیادی از جمله با شهادت بیش از   ۲۳۰ هزار نفر از جوانان این مملکت محقق شد.

حال ما هستیم و این انقلاب و نظام امروز به حمایت ما نیازمند است و همه ما مدیون انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستیم عزت و اقتدار و امنیت امروز خودمان را مدیون انقلاب و امام راحل و شهیدان هستیم و حضور شما برادران و خواهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اعلام حمایت و وفاداری به ارزشها و آرمان های اسلام و انقلاب است حضور شما بیعت با پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

حضور شما عمل صالح  باعث خشنودی خدای متعال و امام عصر و لبیک به فرمان نائب امام زمان عج حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی است.

حضور شما باعث خشم و غضب استکبار و آمریکا و اسرائیل دشمنان اسلام و قرآن و انقلاب و امام راحل و شهیدان و ولایت است لذا حضور شما عبادت است.

 ۲۲ بهمن برای ملت ما در حکم  عید سعید قربان و فطر و غدیر است لذا از شما مردم عزیز و شریف و ولایت مدار استان و شهرستان و بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی جهت پاسداری از این نعمت و امانت بزرگ الهی و برای بیعت مجدد با آرمان های امام و شهیدان و برای یاوری و همراهی و لبیک به فرمان نائب امام زمان(عج) در ۲۲ بهمن حضور به هم رسانیم و دین خودمان را به انقلاب و شهیدان ادا کنیم. 

فرماندار شهرستان چرام با صدور پیامی از آحاد مردم ولایتمدار شهرستان چرام برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 

در متن پیام دکتر هادی فتاحی اصل آمده است:

بسمه تعالی

۲۲بهمن یادآور حماسه حسینی و خمینی (ره)، رشادت ها و جانفشانی های مردم رشید ایران عزیز است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را با وحدت و همدلی فریاد می زنند.

بدینوسیله از آحاد و اقشار مختلف مردم شریف شهرستان چرام که صلابتی همچون کوه های چاسخار، ساورز و نور را دارند و زلالی چشمه سارهاو بلقیس وسرسبزی دشت ها و گندمزارهای چرام همیشه سبز را دارند دعوت می نماییم که در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایامی که حال و هوای فاطمی فضا را عطرآگین کرده با حضور پرشور خود بار دیگر وحدت و همدلی را در چله همدلی انقلاب به همگان نمایان کنند.

هادی فتاحی اصل
فرماندار شهرستان چرام

رئیس دادگستری شهرستان لنده باصدور پیامی از مردم این شهرستان جهت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 

متن پیام عبدالله سعادتیان رئیس دادگستری شهرستان لنده بدین شرح است.

یوم‌الله ماندگار ۲۲ بهمن‌ماه روز غلبه حق بر باطل، سرآغاز برافراشته‌شدن پرچمِ عدالت اسلامی و حکومت الله بر جهان و راهپیمایی پرشور یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه مظهر عظمت و اقتدار ملّی است.

۲۲ بهمن روز تجلیل از مجاهدت‌های احیاگر اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه، فجرآفرینان و ایثارگران، تجدید میثاق با آرمان‌های عزّت‌آفرین نهضت الهی و شهیدان گلگون‌کفن این طریق انسان‌ساز و تجدید بیعت باامام المسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی است.

  ۲۲بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جانفشانی های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد زند.

رئیس دادگستری شهرستان لنده از تمام اقشار مردم متدین، فهیم و زمان‌شناس لنده دعوت می کند تا در مقطع حساس کنونی در عمل به وظیفه دینی و انقلابی، با حضور یکپارچه و منسجم و حماسی‌تر از سال‌های قبل و با هر سلیقه و گرایش سیاسی در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کرده و پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های رذیلانه سردمداران کفرپیشه استکبار جهانی اعم از شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس مکار، صهیونیست کودک‌کش و رژیم خبیث قبیله‌ای آل‌سعود داده و وفاداری خلل‌ناپذیر خود به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

عبدالله سعادتیان

رئیس دادگستری شهرستان لنده

———————————————————————————
   بسم الله الرحمن الرحیم
 والفجر و لیال عشر
 تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارایه پیام معنوی انقلاب به جهان و جهانیان است.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب می فرمایند : (انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است وتاهنگامی که متکی برایمان ، عشق وعلاقه مردم است قدرت های جهانی اگر با یکدیگر نیز متحد شوند نمی توانند صدمه ای به این انقلاب ومردم وارد کنند)  مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران و مراسم سالگرد انقلاب درطول سی و نه سال گذشته را می توان حضور انبوه و متحد مردم به عنوان عناصر اصلی وکلیدی شکل گیری انقلاب اسلامی و دلبستگی آنان به شعارهای اساسی انقلاب دانست و دهه فجر انقلاب را می توان  بعنوان مقطع رهایی ازبند استبداد و استکبار و در مسیر توسعه قرار گرفتن ملتی است که با شعار ما می توانیم پا به  عرصه جهانی و بین المللی گذاشته برشمرد و عظمت این دهه به نوعی بهار پرفروغ انقلاب نامیدن گرفته برکسی پوشیده نیست و اینک که درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم شناخت موقعیت وحضور بموقع در لحظه مناسب مورد نیاز واساس همه کارها است. 
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و تسلیت ایام فاطمیه(س) از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان لنده دعوت می کنم تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند. 

دارا کریمی نژاد،فرماندار لنده
—————————————————————————–

متصدیان محترم و محترمه ی کلیه ی واحدهای صنفی و تولیدی
عرض سلام، ادب و تحیات الهی،تقدیم سپاس وافر و ابراز امتنان جزیل دارم خدمت همه ی خادمان تامین و توزیع سبد مصرفی خانوارها و تولیدکنندگان معظم و معزز
بدون غرض و پیشداوری نقش و جایگاه صنوف مختلف در پیروزی و تداوم نهضت جمهوری اسلامی ایران بر هیچ نگارنده ای قابل انکار نیست
لذا در این مقطع خاص زمانی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی تمام هم و غم و انرژی و پتانسیل خود را مصروف ما کارآمدی این نظام مقدس و مردم دار نمودند،از شما سروران معظم و معظمه،معزز و معززه انتظار می رود کمک فی السابق با حضور پر رنگ خود در انتخابات روز یوم الله بیست و دوم بهمن زمینه های تداوم این نهضت سرشار و غنی شده از تمام نیکویی ها را جهت تداوم مساعد و مناسب فرمایید.

یاسین علویان سوق،مدیر اداره صمت کهگیلویه
—————————————————————————-
باسمه تعالی
چهلمین بهار از طلوع فجر انقلاب اسلامی می گذرد و هنوز غریو فریاد الله اکبر آزادمردان و شیرزنانی که دل در گرو مسیحای زمان، خمینی کبیر، دست در دست هم، طومار استعمار و استبداد طاغوتیان را در هم پیچیدند از میان اوراق تاریخ به گوش می رسد.
دهه فجر، سرآغازی بود بر رهایی ملتی که از جور اشقیا به تنگ آمده بودند و در ظل عنایات و رحمت واسعه الهی و در پرتو رهبری آن راد مرد خدایی خروش را بر قرار و شهادت را بر زندگی ذلت بار ارجح یافتند و آن کردند که تا همیشه زمان بر تارک تاریخ خواهد درخشید.
اینک، ماییم و امانتی بی‌مانند، که از خون جوانان وطن جان مایه دارد. این ماییم و امانتی گرانبها که ریشه در قلب فرد فرد ایرانیان غیرتمند دارد. ماییم و امانتی که از پس چهل سال صبر و استقامت و صلابت امت ولایتمدار ایران به امروز رسیده.
اینک ماییم و جمهوری اسلامی ایران. ۲۲ بهمن، تنها یک تاریخ خاطره انگیز نیست. ۲۲ بهمن سرآغاز حرکتی است که نور امید ملت‌های رنج کشیده جهان شد و خواب از چشم جهانخواران و ستم پیشگان ربود. مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لنده از عموم مردم شریف وولایتمدار شهرستان بخصوص کشاورزان،دامداران و عشایر غیور دعوت میکند تا باحضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ،مشت محکمی به دهان یاوه گویان وبدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند.

رئیس جهاد کشاورزی لنده
—————————————————————————— 

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی  از مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت نمود.

در پیام سردار هاشمی پور آمده است:

روز ۲۲ بهمن گل سرسبد روزها، بهمن چکیده ماه ها، زمستان، بهار فصل ها و سال ۵۷ عصاره تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی است

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر و لیال عشر»

بنیانگزار فقید انقلاب به زیبایی فرمودند:

« ۲۲ بهمن یوم الله است»

رهبری های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)، اراده و ایثار مردان و زنان خداجو، وحدت مردم و بالاتر از همه، لطف و مدد الهی باعث شد تا آرمان ملت ایران از جانب خداوند سبحان به نام جمهوری اسلامی به آنان عطا شود.
مایه عزت و افتخار است که انقلاب اسلامی تحت زعامت مقام عظمای ولایت، الگوی تمام عیار ملت های آزادیخواه جهان است.
رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند: « ما راهپیمایی ۲۲ بهمن را در پیش داریم خواهید دید ملت عزیز مثل سال های گذشته و پر شورتر از گذشته وارد عرصه نگاه های جهانی خواهد شد»

بنابراین ۲۲ بهمن آرمان ملت ایران و متعلق به همه ی مردم است.

اینجانب بعنوان خادم مردم در خانه ملت با گرامیداشت ایام شهادت فاطمه زهرا (س)، یاد و خاطره امام راحل و همه کسانیکه در به نتیجه رسیدن انقلاب ایفای نقش نمودند این روز بزرگ و ماندگار را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده های گرانقدر شهداء، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و تمام ملت شریف ایران خاصه مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
همگان را به حضور پر شور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز جشن ملت ایران دعوت می نمایم تا همه در کنار هم، بار دیگر ضمن خلق حماسه ای عظیم، دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس نموده و با آرمان های امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و شهیدان والامقام تجدید بیعت نماییم.

توفیق، سلامتی و سرافرازی ملت ایران را از خدای سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان را به راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دکتر اورنگ ایلامی با صدور پیامی از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاد آور رشادت‌ها، فداکاری‌ها و خون‌های پاک ریخته شده‌ ملتی است که انقلاب خود را در عصر رقابت سلطه گری دول شرق و غرب به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تثبیت کردند.

آحاد مختلف مردم ایران اسلامی که از استبداد، وابستگی و تبعیض به تنگ آمده بودند پشت سر امام عظیم الشان قرار گرفتند تا انقلابی شکل بگیرد که آینده‌ ایران را بر پایه آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی بنا کنند و هم اکنون بعد از ۴۰ سال عمر عزتمندانه، چشمه‌ای جوشان برای تمام آزادی خواهان از چنگال استکبار و جبهه‌ای برای حمایت از مظلومان عالم است.

شکی نیست نهال نوپای انقلاب با گذر از فتنه‌ها و تهدید‌ها به درختی تنومند تبدیل شده است و با صلابت‌تر از گذشته در مسیری که امام راحل (ره) هادی آن بودند و با رهبری امام خامنه‌ای راه می‌پیماید تا تمدن نوین اسلامی را در جهان احیا کند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید عهد و پیمان ملت غیور ایران با آرمان‌های انقلاب و سکان دار کشتی آن حضرت آیت الله خامنه‌ای و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویانی بوده که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود را به شکل‌های مختلف آغاز کرده‌اند و دست بردار نیستند.

اینجانب ضمن تبریک این ایام خجسته از عموم مردم ولایتمدار، دین باور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد، به ویژه جامعه دانشگاهی برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن دعوت می‌نمایم تا هم گام با موج خروشان اقیانوس عزت خواهی و استکبار ستیزان ایران اسلامی با امام، شهدا و رهبری میثاقی دوباره ببندند و برگ زرین دیگری از تاریخ پرافتخار این دیار را ورق بزنند.

آمادگی کارکنان اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستانهای تابعه بمنظور حضوری گسترده و با شور و شعور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت بودو دهه مبارک فجر تحقق شعار استقلال ازادی جمهوری اسلامی بود که با رهبری بی نظیر امام راحل (ره) و حضور احاد مردم اعم از روحانی دانشجو دانش اموز پیر و جوان اتفاق افتاد. 

گرامیداشت دهه مبارک فجر و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهداست
.

در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که متقارن با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهر(ع)گشته است  ، کارکنان مجموعه دامپزشکی استان  ازهمه ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم با صلابت استان کهگیلویه وبویراحمد  ضمن پاسداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت نموده که باحضور پرشور خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن یکبار دیگر  وحدت و انسجام خود  را به همگان نمایان کنند 

. ان شاءاله

 

پیام رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد ؛۲۲ بهمن آئینه ی تمام نمای روزهای سخت مبارزه با حکومت ستمشاهی بود

پیام رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد ؛22 بهمن آئینه ی تمام نمای روزهای سخت مبارزه با حکومت ستمشاهی بود

مردم ولایت مدار و شهید پرور استان کهگیلویه و بو یراحمد؛

اکنون در آستانه ی برگزاری جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران،  روز ۲۲ بهمن سرآغاز طلوع دوباره ی خورشید اسلام به این سرزمین در سال ۱۳۵۷ هستیم .

۲۲ بهمن آئینه ی تمام نمای روزهای سخت مبارزه با حکومت ستمشاهی بود که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به بار نشست و اکنون در چهل سالگی آن پس از فراز و نشیب های فراوان، ملت قهرمان ایران در حرکتی ماندگار ، یکپارچه در راهپیمایی عظیم این روز بزرگ شرکت نموده و حمایت و پشتیبانی همه جانبه ی خود را از مقام معظم رهبری(حفظ الله) و جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارند.

 مردم استان کهگیلویه وبویراحمد نیز که سالها، سابقه ی مبارزه با رژیم طاغوت را در کارنامه ی درخشان دارند، این بار هم به خیابان ها آمده و یکدل و یک صدا دست رد بر سینه ی استکبار و دشمنان ایران خواهند زد.

در این روز تاریخی و ماندگار مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان نیز همراه مردم شرکت خواهند نمود و با آرمان های امام راحل و شهداء پیمان خواهند بست که تمام تلاش خود را برای ایجاد قسط و عدل و داد بکار خواهند گرفت.

غلامرضا مزارعی

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد

 

آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از آحاد مردم بویژه فرهنگیان،دانش آموزان ودانشجومعلمان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کرد

 

دهه مبارک فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در چهل سالگی انقلاب که دوران بلوغ و عقلانیت و کمال خویش را طی می‌کند به مردم شریف و همیشه در صحنه بخصوص فرهنگیان و دانش‌آموزان تبریک می‌گویم.

این حرکت بالنده با همدلی و وفاق مردم که رهنمود همیشگی حضرت امام رحمه الله علیه بود به انجام رسید و پس از دوران رحلت پیشوای فقیدمان ،  با تدبیر و خردمندی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای ادامه یافت .

اکنون در ۴۰ سالگی انقلاب از مردم شریف و غیرتمند استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد خصوصاً فرهنگیان و دانش آموزان عزیز دعوت می کنم ،  در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه خود تجلی وحدت امت را به پا داشته و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب کرده و  در دوره حساس کنونی در عمل به وظیفه دینی و انقلابی ،  با حضور یکپارچه و منسجم و حماسی‌تر از سالهای قبل ،  پاسخ دندان‌شکن به استکبار جهانی به خصوص آمریکا و اسرائیل داده و وفاداری خلل ناپذیر خود را به اسلام عزیز واانقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.

همچنین علاوه برآموزش وپرورش استان-بسیج فرهنگیان-سازمان دانش آموزی-اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان وبسیج دانش آموزی از عموم مردم بویژه فرهنگیان ودانش آموزان جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کرده اند.

 هادی زارع پور

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از مردم شهید پرور کهگیلویه وبویراحمد و به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران دعوت کرد با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دگر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

در پیام دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد، آمده است: ‎

پیروزی انقلاب اسلامی به ملت‌های جهان و دولت‌های استکباری نشان داد که با قدرت الهی و در پرتو ایمان، با عقیده‌ای راستین و ایستادگی می‌توان بر هر قدرتی فائق آمد چرا که احقاق حق و زوال باطل؛ وعده‌ی محتوم الهی است و ۲۲ بهمن یادآور ایثار و اعتقاد راستین حقیقت جویانی است که از جان و مال خویش گذشتند و در مقابل جور و ستم طاغوتی و دولت‌های استکباری جهان ایستادند و با اراده‌ای آهنین توانستند نظام دست نشانده پهلوی را به زانو در آورند و پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در کشور به اهتزاز درآورند. در این بیانیه تصریح شده است: پیروزی انقلاب اسلامی به مدد ایمان الهی و اراده پولادین ملت غیور ایران و رهبری امام خمینی (ره) رقم زده شد و در این میان نقش شهدا و ایثارگران به عنوان اسوه‌های ایثار، رشادت، مقاومت و پایداری را نمی‌توان با هیچ قلمی توصیف کرد. آن راست قامتانی که یاد ایستادگی و دلاوری‌هایشان همواره در تاریخ این مرز وبوم ماندگار خواهد ماند. «‎بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد خجسته سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را که یادآور روزهای شور و شعور ملت غیور ایران و ایثار و رشادت شهدا و ایثارگران معظم و خانواده‌های معزز آنان در برابر رژیم طاغوت است به تمامی حماسه سازان و فجرآفرینان تبریک و تهنیت عرض کرده و از مردم شهید پرور استان کهگیلویه وبویراحمدو به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران که همیشه و در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و پرثمر خود را نشان داده‌اند دعوت می‌کند در این روز هم با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دگر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناتوانی استکبار بویژه دولت زورگوی آمریکا را به جهانیان نشان دهند.»

منتشر شده در :2019/02/10 - 09:02|شناسه خبر: 36793 457 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه