امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۲۲:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

چهارمین نمایشگاه ” گل و گیاه” و ” صنایع غذایی” در یاسوج افتتاح شد

نمایشگاه گل و گیاه و صنایع غذایی با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان و جمعی از مسئولان در محل مصلی یاسوج افتتاح شد.

 

به گزارش پایگاه خبری راه ملت، بابک درست در حاشیه آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه تنظیم بازار و تعدیل قیمت کالا است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری نمایشگاه های مختلف در فواصل زمانی متفاوت در استان، افزود: از دیگر اهداف برگزاری چنین نمایشگاه هایی ایجاد شور و نشاط بین شهروندان و حمایت از تولیدات داخلی است.

وی گفت: این نمایشگاه از امروز تا ۲۷ بهمن ماه در محل مصلی نماز جمعه یاسوج دایر است.
درست افزود: شهروندان می توانند جهت بازدید همه روزه در ساعات ۱۵ تا ۲۱ به این محل مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کم فروشی و گران فروشی آن را به اطلاع اکیپ های حاضر در نمایشگاه برسانند.

درست عنوان کرد: ۸۰ غرفه از استان های مختلف کشور از جمله تهران، همدان، مازندران …در این نمایشگاه حضور دارند و علاقمندان به گل و گیاه می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی نمایشگاه ها بهترین فرصت برای معرفی محصولات تولید کنندگان داخلی است.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان در برپایی این نمایشگاه، عنوان کرد: مجموعه دولت همواره از سرمایه گذاری های بخش خصوصی حمایت می کند.

گوهرگانی با تاکید بر اینکه از برگزاری چنین نمایشگاه هایی استقبال می کنیم، گفت: امید است برپایی این نمایشگاه ها موجب ایجاد شور و نشاط در مردم استان شود‌.

وی با اشاره به اینکه در بخش گل های زینتی و آپارتمانی تولید کننده استانی داریم، تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه از نیازهای اساسی مردم است.

معاون اقتصادی استاندار ابراز کرد: باتوجه به تلاش و ظرفیت بخش خصوصی به طور قطع تولیدات این نمایشگاه ها در سال های آینده با کیفیت بهتر و تنوع بیشتری به مردم عرضه خواهد شد.

گوهرگانی در پایان اظهار داشت: امید است این نمایشگاه با استقبال خوب مردم رو به رو شود و این تولیدات با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار گیرد.

منتشر شده در :2019/02/13 - 07:02|شناسه خبر: 36878 459 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه