امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۳:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نخستین سالگرد جانباختگان سانحه هوایی یاسوج برگزار می شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیین بزرگداشت نخستین سالگرد ۶۶ جانباخته سانحه دلخراش پرواز تهران – یاسوج روز چهارشنبه هفته جاری در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار خواهد شد.

راه ملت: سید محمد تقوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این آیین باشکوه با حضور آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی استاندار استان، خانواده های جانباختگان، سایر مسئولان و مدیران، عوامل اجرایی و امدادی و قشرهای مختلف مردم در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در طول هفته جاری نیز آیین های گرامیداشت و خودجوش مردمی برگزار خواهد شد، افزود: امروز و با حضور خانواده های جانباختگان، قشرهای مختلف مردم و اصحاب رسانه آیین باشکوه گرامیداشت ۶۶ مسافر و جانباخته این سانحه هوایی در فرودگاه شهر یاسوج برگزار شد.
تقوی بیان کرد: علاوه بر برگزاری آیین باشکوه برای خانواده های دغدار این سانحه هوایی در روز چهارشنبه هفته جاری، در آینده ای نزدیک نیز با حضور برخی مقام های کشوری و استانی از تمامی عوامل اجرایی و امدادی اعم از جمعیت هلال احمر، مدیریت بحران، اورژانس، پزشکی قانونی، رسانه ها، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شود.

منتشر شده در :2019/02/18 - 07:02|شناسه خبر: 36978 534 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه