امروز :دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۵:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور معاون سیاسی استاندار؛ چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در یاسوج افتتاح شد

مدیرعامل نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه با هدف شناسایی توانمندی های تولید کنندگان بومی استان برپا شده است.

سبه گزارش پایگاه خبری راه ملت از یاسوج،چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور معاون سیاسی استاندار، فرماندار بویراحمد، مدیر کل دفتر فنی استانداری، اعضای شورای شهر یاسوج،جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان بخش عمران و مسکن در محل مصلی شهر یاسوج افتتاح شد.

بابک درست مدیرعامل نمایشگاه های دائمی استان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ متر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این ۳ دوره نمایشگاه صنعت ساختمان در استان برپا شده بود، عنوان کرد: این نمایشگاه از ۲۹ بهمن ماه تا ۳ اسفندماه پذیرای بازدید علاقمندان است.

درست زمان بازدید از نمایشگاه را ساعت ۱۶ تا ۲۲ هر روز اعلام کرد و گفت: ۸۰ درصد شرکت کنندگان نمایشگاه افراد بومی استان و ۲۰ درصد دیگر از استان های تهران، فارس، اصفهان و یزد حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه های دائمی استان یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه را تبادل اندیشه بین فروشندگان و مصرف کنندگان برشمرد و افزود: حمایت از تولیدات داخلی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه این تولیدات در ۶۵ غرفه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: این محصولات ۲۰ درصد زیر قیمت بازار در این نمایشگاه به مردم عرضه می شود.

درست با تاکید بر اینکه آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد، گفت: این نمایشگاه با توجه به مصوبات کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی برای نخستین بار با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان برپا شده است.

وی با بیان اینکه صنعت ساختمان و عمران از صنایع پیشران بوده که بیش از ۸۰ صنعت وابستگی کامل به آن دارند، عنوان کرد: مشارکت کنندگان در گروه های کالایی مرتبط با صنعت ساختمان حضور دارند که این گروه ها شامل ابزار و ماشین آلات ساختمان، معماری و دکوراسیون داخلی، تاسیسات مکانیکی ساختمان، تاسیسات برقی و الکترونیکی، آسانسور و بالابر، شیرآلات ساختمانی، مصالح ساختمانی و محصولات فناوری نانو در صنعت ساختمان هستند.

 

 

منتشر شده در :2019/02/19 - 08:02|شناسه خبر: 37005 757 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه