امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۰۸:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کنفرانس “مسائل حقوقی و قضایی در حوزه سلامت” در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد

کنفرانس ” مسائل حقوقی و قضایی در حوزه سلامت” جهت آشنایی کارکنان به مجازات اسلامی، قصور پزشکی و کادر درمان در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.

به  گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ رئیس بیمارستان گفت: کارکنان درمان باید بدون در نظر گرفتن مسائل قومی و قبیله ای،ملیت و جایگاه سیاسی و اقتصادی، خدمات درمانی را به عموم مردم ارائه کنند.

دکترمحمدطاها خادمی افزود: فراهم کردن امنیت محیط بیمارستان و پرسنل برای ارائه خدمات درمانی به بیماران ضروری است و نهادهای امنیتی می بایست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند. وی از برگزاری چنین کنفرانس ها و کارگاه های که خروجی بسیار مثبت و ارزشمند دارد ابراز رضایت نمود.

رئیس نظام پزشکی شهرستان کهگیلویه در این کنفرانس ابتدا به سابقه فعالیت نظام پزشکی اشاره نمود و گفت: سازمان نظام پزشکی سعی دارد در بررسی پرونده های بیماران همراه دقت، حرمت و عدالت در نظر گرفته شود.

 دکتر جهانشاد شرافت در ادامه به اهمیت آموزش در حوزه های مختلف به خصوص حوزه سلامت پرداختند.

دادستان دادگستری شهرستان کهگیلویه نیز در ادامه به اهمیت کار پرستاری و ویژگی های پرستاران و اهمیت سلامت جامعه پرداخت و ابراز داشت: “پرستار حرفی از کلام خداست ” از ویژگی های منحصر به فرد پرستاران داشتن صبر و تحمل، دلسوزی و مهربانی، داشتن مهارت کافی و مسئولیت پذیری است.

 فرشید روشندل تصریح کرد: مسئولیت پذیری شامل سه حیطه اخلاقی، شرعی و قانونی است در صورتی که پرسنل در انجام خدمات به بیماران دچار کم کاری شوند مسولیت پذیری از هر سه حیطه زیر سوال می رود.

 این کنفرانس به همت واحد آموزش بیمارستان، سازمان نظام پزشکی شهرستان و روابط عمومی با شرکت ۱۰۰ نفر از پزسنل درمانی، مامایی و متخصصین بیمارستان برگزار شد.

منتشر شده در :2019/03/06 - 03:03|شناسه خبر: 37565 768 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه