امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۸:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فعال سازی غرفه کودک و نوجوان در حرم مطهر امام زاده بی بی حکیمه (س) همزمان با طرح نوروزی آرامش بهاری

فرزین بهمنی آزاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت : غرفه‌ کودک و نوجوان در طرح نوروزی آرامش بهاری در حرم مطهر و نورانی امام زاده بی بی حکیمه (س) دختر بلافصل امام موسی کاظم(ع) پذیرای زائران می باشد.

به گزارش راه ملت، فرزین بهمنی آزاد رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری با هدف ارایه خدمات به زائران بقاع متبرکه، چند سالی است که در بقاع متبرکه شاخص شهرستان برگزار می شود.
فرزین بهمنی آزاد گفت : با توجه به حضور مسافران از اقصی نقاط کشور، این طرح در حرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه(س) مورد استقبال بسیاری از زائران قرار گرفته است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گفت: به دلیل تعداد بسیار زیاد حضور کودکان و نوجوانان در طول تعطیلات نوروزی در این بارگاه نورانی در دو نوبت صبح و عصر چندین کلاس برای کودکان تشکیل خواهد شد.

فرزین بهمنی آزاد اضافه کرد: در این طرح، کلاس‌های روخوانی قرآن کریم، نقاشی، عفاف و حجاب و قصه گویی به کودکان آموزش داده می شود.

این طرح از ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۷ آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۸ به مدت ۱۶ روز اجرا می شود.

بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه(س) خواهر امام رضا (ع) در نزدیکی روستایی به همین نام در بخش مرکزی شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است و سالانه پذیرای خیل زائران از اقصی نقاط کشور می باشد.

منتشر شده در :2019/03/17 - 03:03|شناسه خبر: 37798 618 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه