امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۷:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بهار ۹۸| ۸۶ هزار مسافر نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافتند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تاکنون حدود ۸۶ هزار و ۸۱۰ نفر در اماکن اقامتی استان اسکان یافتند.

راه ملت: محمود باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون حدود ۸۶ هزار و ۸۱۰ نفر در اماکن اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌سراها، کمپ‌ها و غیره اسکان یافته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی تا صبح امروز ۹۳ هزار و ۱۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان اعم از تاریخی، طبیعی و مذهبی بازدید کردند.

باقری بیان کرد: جاذبه‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در یکم فروردین ماه شاهد حضور ۴۷ هزار و ۱۹۰ بازدیدکننده بودند و اماکن اقامتی استان حدود ۵۲ هزار و ۷۸۷ مسافر نوروزی را در خود اسکان دادند.

وی عنوان کرد: بی‌بی‌حکیمه با ۶ هزار بازدیدکننده بیشترین آمار بازدید را به خود اختصاص داده و پس از آن شلالدون با چهار هزار و ۵۰۰ نفر و امامزاده سید محمود با سه هزار و ۵۰۰ نفر شاهد حضور بیشترین تعداد گردشگر بودند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از روز چهارم فروردین ماه جشنواره‌های بهاری در استان آغاز می‌شود.

منتشر شده در :2019/03/23 - 06:03|شناسه خبر: 37903 529 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه